limonatanın yaptıgı temanın sıyah beyazlısı olmus

alıntılı tema ama guzel
@RawShed özel mesaja yazdım tüm hatalarınızı bana yazın admin panelindende üyelik açıp sadecetema yetksini verin haleldeyim
(28-01-2015, Saat:15:22)hemdem63 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]limonatanın yaptıgı temanın sıyah beyazlısı olmus 
alıntılı tema ama guzel
Limonatamı ? neyse hocam demek birşey istemiyorum ne derseniz diyin

Eline sağlık Cengiz, bu arada arkadaşlar Cengiz ile Lim10ata beraber de çalışıyorlar diyebilirim. Neyse Cengiz başarılarının devamını dilerim.
Yalnız şurayı benden almışsın hacı inkar etme

;

Eline sağlık Cengiz'im.

Başarılarının devamını dilerim, vay be 3 sene sonra buralarda buluşmak

Kendinize özgün olsanız çok daha iyi olurdu güzel bir tema elinize sağlık
