maalesef. Kendinizi geliştirmeniz lazım.
Bu arada tema yaparken normal images/xml tarzı temalar yaparsanız daha iyi olur. Böyle sadece xml temalarda ilerleyen zamanlarda resimlerde vs. çok sıkıntı oluyor.
Diğer Temalar İle pek fark yok iddalı bir konu baslığı ama sade edid temalar gibi basit ben birsey fark edemedim ama ellerine sağlık