MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Leon Tema V1 | Aslan Gibi Kükrücez
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
maalesef. Kendinizi geliştirmeniz lazım.
Bu arada tema yaparken normal images/xml tarzı temalar yaparsanız daha iyi olur. Böyle sadece xml temalarda ilerleyen zamanlarda resimlerde vs. çok sıkıntı oluyor.
Diğer Temalar İle pek fark yok iddalı bir konu baslığı ama sade edid temalar gibi basit ben birsey fark edemedim ama ellerine sağlık
Sayfalar: 1 2