MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: MyBB Yeni Konu Aç Butonu Yapma
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Arkadaşlar Merhabalar Foruma Bugun Katıldım Daha Onceden MyBB Hostinge Kurmustum Fakat Yeni Konu Aç Butonu Sitemde Çıkmıyordu Çok Araştırma Yaptım Ama Bulamadım Bulsamda Yapamadım Detaylı Bir Anlatım Yapar mısınız ?? Yardımlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler ...
MyBB Soru Ve Sorunlarınız Katagorisinde , Şablona Uygun Bir Konu Açarsanız Yardımcı Olacağız.