MyBB Depo Forum
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.8 Depo
>
MyBB 1.8 Soru ve Sorunlarınız
> FTP ile foruma tema yükleme
Orjinalini görmek için tıklayınız:
FTP ile foruma tema yükleme
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz.
Orjinal Sürümü Görüntüle
DarkMaqic
07-11-2014, Saat:22:12
Arkadaşlar ben CuteFTP kullanıyrum onunla nasıl tema yükliycem ?
BozKURTR
08-11-2014, Saat:16:09
Konu şablonlarına uyun.
Filezilla FTP indirerek onu kullanın savunma amacınız için...
DarkMaqic
09-11-2014, Saat:10:25
Yaptım zaten
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.8 Depo
>
MyBB 1.8 Soru ve Sorunlarınız
> FTP ile foruma tema yükleme