merhabalar arkadaşlar tag eklentisi kurdum ama forumda ikitane oluşturdu eklentiyi kaldırdım ama yine forumda kalkmadı ne yapmam lazım kaldırmak için yardımcı olurmusunuz? teşekkürker
İlgili resim altta

Merhaba,
Şablona uymadığınız sürece destek verilmeyecektir.
Şablona ne kadar uyarsak , forumumuzda o kadar güzelleşir
İyi forumlar..
