MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: MYBB LOGO SORUNU POSBİT SORUNU İÇERİDE YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
SELAMUN ALEYKÜM ÖNCELİKLE ARKADASLAR SİTEM VAR YARDIMLARINIZ GEREK ÖNCELİKLE
SİTEM : KOD:hilesunucum.com

sorun 1 resim : http://i.hizliresim.com/mqQgp8.png

kırmızı yazıyla yazdım bunları nasıl yapabilirim yardımcı olurmusunuz

sorun 2 resim: buda benim sitem olmasını istedigim yerler ilkinde anlamamıs olabilirsiniz diye

http://i.hizliresim.com/REW8la.png

sorun 3 postbit sorunu : http://i.hizliresim.com/5pZEX5.png aynı şekilde olmalarını istiyorum teşekkürler.
1 i Pluginlerle Yaparsınız.

2 Yi Siteniz 1.6 mi 1.8 mi Ona Gore Eklenti Vereceğim.

3 u O Posbiti Apart Temadan Alabilirsiniz
(07-09-2014, Saat:14:43)Rugfre Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]1 i Pluginlerle Yaparsınız.

2 Yi Siteniz 1.6 mi 1.8 mi Ona Gore Eklenti Vereceğim.

3 u O Posbiti Apart Temadan Alabilirsiniz


1: pluginlerle nasıl yapabilirim açıkllarsınız sevinirim


2: 1.6.12 veriyonu

3: apart temadan nasıl alırım açıklarsınız sevinirim teşekkürler.
Dostum kısaca hileevreni temasından istiyorum yazsaydın bu kadar uzun başlık ve konu içeriği Uyku.. Özentilikle bir yere gelemezsin kardeş farkını ortaya çıkar..
(07-09-2014, Saat:15:23)-AkyoL- Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Dostum kısaca hileevreni temasından istiyorum yazsaydın bu kadar uzun başlık ve konu içeriği Uyku.. Özentilikle bir yere gelemezsin kardeş farkını ortaya çıkar..

tamam oda olur yani begendigim özellikler onda var Açık Ağızlı Gülümseme varmı elinde yardımcı olabilicekmisin ? peki