MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Arkadaşlar Pospitte Bir Sorun Çıktı
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Es-Selamu Aleykum Arkadaş Ben GamersTR Rv1 Tema'yı Kullanıyorum , Forum Sitemi Yeni Kurdum , Bir Konu Açtım Dikkatimi Çekti , Şöyle Bir Sorun Ortaya Çıktı , Yardımcı Olur Musunuz , Resimle Göstereyim Belki Siz Anlarsınız , Bu Sorun Pospitte Var , Bazı Bölümleri Göstermiyor..!!
Siz Bana Ne Yapmam Gerektiğini Yazarsanız Ben Hallederim , Şablonlardan Yapmam Gerekiyor İse Nasıl Yapabilirim Onuda Anlatırsanız Ben Yaparım ..!!

Bakınız Şöyle Bir Sorun Var :


resim
Aşağıdaki linkten showtheard.php dosyasını indir ve sitenin kurulu olduğu dizine at sorun düzelir.

http://s2.dosya.tc/server17/oRYS5L/showthread.rar.html
Kardeş Bu Dosya İle İlgisi Yoktur , Yükledim Ama Hiç Bir Farkı Yoktur , Bu Kodlarla Yapılıyor , Şablonlardan Yapılması Gerekiyor , Onuda Bilen Birisi Çıkıp Anlatırsa Sevinirim , Olmazsa Temayı Değiştirmek Mecburiyetinde Kalırımm ..
Kardeş hangi temayı kullanıyorsun?
PostBit şablonunu genişlet postbit_author_user'a gir bi bak bakalım olmazsa buraya o kodları yaz
Arkadaşlar Hangi Temayı Kuruyorsam Pospitte Bu Sorun Çıkıyor , Neden Dolayı Olabilir , Şuan Ultimate Temasını İndirip Kurdum Ama Tekrar Bu Sorun Çıktı , Lütfen Bilen Birisi Yardımcı OLabilir mi , Neden Öyle Gösteriyor Aklım Ermiyor , Temalarda Sorun Yoktur Sanırım , Ben Forumu Eksiksiz Kurdum Bir Hata Yapmadım , Nasıl Bu Hata Çıkıyor , Lütfen Bilgisi Olan Fikrini Paylaşabilir mi ...Resimle Göstereyim :

resim