Evet. Onu yaptığım halde olmuyor. Hatta 1.6 sürümünde de bu hata olmuştu, veritabanı kullanıcısı atadığım halde düzelmemişti. Host aldığım site düzeltmişti. Bu seferde onlara bir mesaj attım.
Oluşturduğunuz kullanıcıya yetki verdiniz mi ?
Tamam host aldığım site çözdü. Sizleride akşam akşam yordum, affedin.
(23-06-2012, Saat:23:43)THE PRO Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Tamam host aldığım site çözdü. Sizleride akşam akşam yordum, affedin.
Peki neden kaynaklanıyormuş sorun sordunuz mu?
Onu akıl edemedim

Yarın sorarım. Bu arada 1.6 halindeyken yüklü olan temam, pro pakedinde yine aynen yükledim. herşey iyi yüklendi oldu ama butonlar [X] şeklinde görünüyor. Yani hata veriyor. Ne yapmalıyım?