MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Posbitte Rank Sorunu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
o zaman çerçeve küçülmezmi şuanki boyutu iyi çerçevenin.

(10-06-2012, Saat:16:11)bybrown Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Adminim işinize karışmak gibi olmasın ama arkadaş CSS kodlardan cerceveye


margin-top: 70px;



eklese olmazmı? 70px ile oynar ?

oldu eyvallah kardeşim + rep Gülümseme
Önemli değil.Ben bu kodu heryerde kullanıyom vallla çok işe yarıyor allah marginin topundan razı olsun Açık Ağızlı Gülümseme
Sayfalar: 1 2