MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: X Gün Aktif Olmayan Kullanıcılara - (Seni Özledik) Mail Bildirimi
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3
(15-06-2014, Saat:02:03)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(15-06-2014, Saat:00:06)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yeni bir eklenti yazalim, banlanan kullaniciyi silme eklentisi. Boylece sorun cozulur Melek - Masum

Banlı üyeleri sildirecek olursak , konu ve mesajlarını ne yapacağız hocam Açık Ağızlı Gülümseme Onu yapana kadar banlı üyelere mail gitmesini engelleyen fonksiyon eklenir eklentiye daha mantıklı olur. Zaten bunu sizde söylemiştiniz ilk mesajınızda.

Farkli fikirlere aptal saptal cozumler Açık Ağızlı Gülümseme
Güzel eklenti. Teşekkürler.
1.8 için olanı varmı bu eklentinin arkadaşlar sitede bulamadım.
Sayfalar: 1 2 3