phpmyadmin'den mybb_sessions tablosunu onarın

Sizi anlamış diyilim ayni konuyu neden 3 kez acıyorsunuz?
Merhaba
Kullanıcı multi konudan +2 uyarı puanı almıştır.
(22-04-2014, Saat:14:57)EmreKarakaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Merhaba
Kullanıcı multi konudan +2 uyarı puanı almıştır.
Emre hocam eğer sebebini sormadan verdiyseniz sizden ricam sormanız. Çünkü bazen internetin yavaşlaması sebebiyle tarayıcı işlem yapmıyor. 2. defa tıklamada da aynı konudan açıyor. Fakat diğer 2 konuyu rapor etmemiş ise söyleyecek lafım yok

Yoneticiler k . Bakmayin internetimiz cok yavasti kendisi acti raporlayamadim bile afedersiniz
(22-04-2014, Saat:22:47)panelink Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yoneticiler k . Bakmayin internetimiz cok yavasti kendisi acti raporlayamadim bile afedersiniz
Sorununuz çözüldü mü ?
Çözüldü hocam allah razı olsun. kasıtlı olarak acmadım turkıye genelınde hata vardı sanırım yada sadece bende vardı hostıng aldıgım sıteden mac yedım kendı sıteme ulasamadım arkadaslarımın 5 sıtesıne ulasamadım o esnada burada konu acıyordum zaten.emre bey uyarımı kaldırabılırmı /: ben burada buyudum sorularıam sıkılmadan cevab verdınız tesekkur ederım