MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: ARkadaşlar Logonuz arkasındakı rengi nasıl değiştiririm
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
logonun arkasında kapalı mavı bı renk var degıstıremedım gıttı ya :S
Denemeye devam edin. Eminim ki yakın zamanda ya sorununuzu çözeceksiniz yada konu açmayı öğreneceksiniz Melek - Masum
serbest kursudeyız ?

yardım taglarını acıp yardım konusuda acabılırdım bılıyorsan hayırına mı neyıne cevab verıyorsan ver forum kurallarını sen kadar benden bılıyorum Gülümseme
Kurallardan bahseden oldu mu ? Sen bize ne kaynak verdin de yorum yapalım ? Logonu mu gönderdin ? Siteni mi verdin ? Biz nerden bilelim resim kaynaklı bir sorun mu yoksa html ve css kaynaklı mı ?
Önce sen düşüneceksin bana cevap verebilmeleri için ne lazım ne göstermeliyim diye, ondan sonra cevap bekleyebilirsin. Senin kurduğun "logonun arkasında kapalı mavı bı renk var degıstıremedım gıttı ya" cümlesinden benim anladığım şu;
Sağdan baktım olmadı, soldan baktım olmadı, yazayım da üstten ve alttan da başkaları baksın bana söylesin.

Ayrıca serbest kürsüyü face yada twit gibi kullanmak da bana pek doğru gelmiyor Melek - Masum
hilesaati.com sitesindeki logonun arka planı. yanı genel temaların logonun bulundugu kısımdakı bır renk var bundan bahsedıyorum
global.css'te #logo yu arattır. #logo altında background kısmında bir resim var hizliresimde yükl. Onu bilgisayarına indir. Photoshop ile aç. CTRL + U ya bas. açılan pencereden sağ altta Colorize'ı işaretle. Sonra üstteki kısımdan rengini ayarla. Kaydet. Upload et. Likini #logo background'a yapıştır. Kolay gelsin Melek - Masum
yardımınız ıcın cok sevındım ve tesekkur ettım dedıklerınızı uyguladım hala da devam edıyorum :/ ben yapamadım

[b]Ellerıne saglık super oldu Gülümsemeb basarılarının devamını dılerım
(20-04-2014, Saat:04:49)panelink Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]yardımınız ıcın cok sevındım ve tesekkur ettım dedıklerınızı uyguladım hala da devam edıyorum :/ ben yapamadım

[b]Ellerıne saglık super oldu Gülümsemeb basarılarının devamını dılerım

Sorun çözüldü sanırım, konu kili + arşiv.

Ayrıca diğer konularında şablona uysan iyi olur.