MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Reklam Yerleşimini nasıl yapmalıyım ?
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Arkadaşlar sitem
Alıntı: http://www.forumdervis.com

Wordego reklam ağını kullanıyorum.Reklam görüntülenme başınada para veriyor tıklamak zorunlu değil.Eskiden iyi para geliyordu fakat bu aralar temada değişiklik falan gerçekleştirdim reklamlar gözükmüyor sizce reklam yerleşimini nasıl yapmalıyım ? Sağ ve sol dikey reklam eklemek istiyorum fakat ekleyemiyorum üst üste biniyorlar ortada forum genişliğinide ayarladım fakat olmadı ne yapsam fayda etmiyor.Yardım edecek bir yetkili arıyorum teşekkür ederim.
banada kullandıın reklamın nasıl yapıldıgını soylermısın bende ekleyım hilesaati.com