MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: 0 CC Tema v2.2 [Brown Design]
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
0 CC serisinin 2. teması ile sizlerleyim.1 haftada yaptım.Ama iyi ama kötü yorumlarınızı bekliyorum.

Pro-V4 Pakette Sorunsuz Çalışmakta.1.6.x 1-2 sorun çıkabilir fakat kolaydır düzeltirsiniz.Yarıca buradan Pro Paket'i Şiddetle Tavsiye Ediyorum.


Temanın Kurulumu:
  • Öncelikle "0 CC Tema v2.2" dosyasını indirin ve dosyaları masaüstünüze çıkartın.
  • "brownV2" adlı klasörü ftp aracılığıyla "ANADİZİNE" atın.
  • "xml" adlı dosyayı ise ; Admin KP > Temalar > Tema Yükle kısmında "Gözat" butonuna basıp xml dosyamızı seçiyoruz ve Temamızı Yüklüyoruz.

İndirme Linki: ( Linki Bir Türlü Code Tagına Koyamadım Birisi Bana Öğretebilirmi? )

Dosya.TC


Caps:
resim
resim
Çok güzel olmuş ellerine sağlık herkesin zevki ayrı bana kalsa headerdeki Anasayfa Portal ... yazıları daha belirgin yazardım turkuaz filan açık bir renk yakışır. Onun dışında çok güzel ama dediğim gibi siz böyle seviyorsunuzdur ben böyle bir başkası farklı sever. Ellerinize sağlık.
Teşekkürler.Söylediklerinize katılıyorum.
Temanızı yarın kuracağım sitede deneyeceğim.
Peki..