MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Özel Mesaj Editör Sorunu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhabalar,
Özel mesaj kısmındaki editörde aşağıdaki resimdeki gibi bir miktar taşma var.
Bunu nasıl düzeltebilirim?

resim
Buyrun Hocam Bu eklentiyi Eklerseniz Sorun kalmayacaktır.

İlginiz için teşekkür ederim, NiqoTin...
Sorun çözüldü...
Rica Ederim Sorun Çözüldüğüne Göre;
KONU KİLİT+ ARŞİV