MyBB Depo Forum
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar
> Özel Mesaj Editör Sorunu
Orjinalini görmek için tıklayınız:
Özel Mesaj Editör Sorunu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz.
Orjinal Sürümü Görüntüle
savuk
05-06-2012, Saat:16:33
Merhabalar,
Özel mesaj kısmındaki editörde aşağıdaki resimdeki gibi bir miktar taşma var.
Bunu nasıl düzeltebilirim?
SvMedeT
05-06-2012, Saat:16:37
Buyrun Hocam Bu eklentiyi Eklerseniz Sorun kalmayacaktır.
Bkz:
[MD - 1.6] Editördeki Kaymalara Çözüm
savuk
05-06-2012, Saat:16:40
İlginiz için teşekkür ederim, NiqoTin...
Sorun çözüldü...
SvMedeT
05-06-2012, Saat:16:43
Rica Ederim Sorun Çözüldüğüne Göre;
KONU KİLİT+ ARŞİV
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar
> Özel Mesaj Editör Sorunu