MyBB Depo Forum
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız
> Sitemi botlar bastı ? +100k konu oldu
Orjinalini görmek için tıklayınız:
Sitemi botlar bastı ? +100k konu oldu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz.
Orjinal Sürümü Görüntüle
Sayfalar:
1
2
zexy
30-03-2014, Saat:18:09
Botların cogu rusyadan gelmekte bende yasadım aynı sorunu ve çözümü .htaccess den ulkeyi engellemekte buldum.
Sayfalar:
1
2
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız
> Sitemi botlar bastı ? +100k konu oldu