(13-02-2014, Saat:18:04)Puntra Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Sizin hesabınıza biri shell atmış galiba.
Merhaba
Lütfen aşağıdaki yorumu okuyunuz.
(13-02-2014, Saat:18:03)EmreKarakaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Merhaba
Öncelikle şunu belirteyim gösterdiğiniz dosya herhangi bir hackleme dosyası olarak kullanılmıyor.Bu dosyalar Mybb.com un kendi eklediği dosyalardır.İncelemek isterseniz aşağıdaki sayfadan ingilizce olarak indirebilirsiniz.
Kod:
http://www.mybb.com/downloads
Yani dosya güvenli bir dosyayıdır ve herhangi bir şekilde müdahaleye maruz kalmamıştır.
Hayırlı Günler
(13-02-2014, Saat:17:33)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Merhaba,
Ne gariptirdir ki gösterdiğiniz yolda öyle bir dosya yok.
Buradan tekrar indirdim paketi Normal ve Pro sürümü ikisinide indirdim ve söylediğiniz yola baktım ne yazık ki dediğiniz dosyayı göremedim.

Siz MyBB kurulum paketini burdan indirdiğinize emin misiniz ? Başka sözde destek sitelerinin paketlerinde bu tür dosyalar mevcut olabiliyor 
İyi forumlar.
MyBB_1612_Kurulum_Paketi_TR\FTP-Upload\inc\3rdparty\diff\Diff\Engine buyur bolye bak
inc\3rdparty\diff\Diff\Engine şu yolu klasore at bak
(13-02-2014, Saat:18:03)EmreKarakaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Merhaba
Öncelikle şunu belirteyim gösterdiğiniz dosya herhangi bir hackleme dosyası olarak kullanılmıyor.Bu dosyalar Mybb.com un kendi eklediği dosyalardır.İncelemek isterseniz aşağıdaki sayfadan ingilizce olarak indirebilirsiniz.
Kod:
http://www.mybb.com/downloads
Yani dosya güvenli bir dosyayıdır ve herhangi bir şekilde müdahaleye maruz kalmamıştır.
Hayırlı Günler
ewt ama oyle olunca insanlık hali bişeyler ters gidiyor zannediyorum.. shell.php native.php ve diff klasorünü görüncü anlık bolye bir şüphe doğdu içime peki biz o hedef yolundaki dosyayı silsek her hangi bir sorun cıkar mı..
neyse benim sadece bu tür şeyler olunca shell olarak bildiğimden kodları biraz garibime gitmişti herkeynse xpserkan kardeşim konu aydınladığna göre konu kapatılabilir ve sabitlenirse iyi olur en ezından arkdaşlar bu tür durumla karşılacınca sorun cıkmaycagını anlar...
Paket'deki her dosyanin bir islevi vardir, yani gereksiz yere paket icerisinde degildir, sildiginiz zaman sitenizin bazi bölümlerinde dogal olarak hata mesajlari almaya baslarsiniz.
tşkr hocam bi konum var ama bakan yok onda göz atabilir misiniz sizden ricam.
bu arda konu kapatılabilir..