MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Forumum ingilizce
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Kod:
www.sehzademehmed.10tl.net
forumu bana ait. Güzelce kullanıyor işlerimi admin kp den yapıyordum. Ama nedenini anlamadığım bir şekilde forumum ingilizceye döndü. Çözerseniz çok memnun olurum.

Edit: aNqeLofDe4th >> Site adresi code taglarına alınmıştır.

Cevap alabilecekmiyim?
(28-05-2012, Saat:17:56)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]MyBB 1.6.x Türkçe Dil & Grafik dosyalarını yükledikten sonra , forumunuz ve admin paneliniz türkçe olmuyor ise şu yolu izleyiniz..

Admin paneli Sağ Ok Configuration Sağ Ok Control Panel Preferences (Global) Sağ Ok Control Panel Language kısmında Türkçe dilini seçip kaydet butonuna tıklayınız..

Daha sonra :

Admin paneli Sağ Ok Configuration Sağ Ok General Configuration Sağ Ok Default Language kısmından forum dili için Türkçe'yi seçip kaydet butonuna tıklayınız..

Bu kadar başka hiçbir işlem yapmanıza gerek yoktur..

Eğer yaptığınız ayarlar aktif olmuyor yani değişmiyor ise;

ftp'den ./inc/settings.php dosyasının CHMOD izinlerini (777) olarak ayarlayın ve üsteki yazdıklarımı tekrar uygulayın olacaktır.

./inc/settings.php dosyasının chmod ayarını, (güvenlik gereği) eski haline getirmeyi unutmayın => (644)

Bu Yolu İzleyin Sorununuz Çözülür