01-02-2014, Saat:22:40
MyBB Sürümü : 1.6
Kurulu Eklentiler : yok
Sorun açıklaması : arkadaşlar bu altını çizdigim yazıların boyutunu nereden ayarlayabilirim ?
Hata Ekran Görüntüsü : 
MyBB Sürümü : 1.6
Kurulu Eklentiler : yok
Sorun açıklaması : arkadaşlar bu altını çizdigim yazıların boyutunu nereden ayarlayabilirim ?
Hata Ekran Görüntüsü : 
(03-02-2014, Saat:01:12)emrecmur123 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hadi yaptım çözüm
<td class="{$bgcolor}" valign="top">
<strong><a href="{$forum_url}">{$forum['name']}</a></strong>{$forum_viewers_text}<div class="smalltext">{$forum['description']}{$modlist}{$subforums}</div>
</td><td class="{$bgcolor}" valign="top">
<strong><a href="{$forum_url}" class="ana-baslik">{$forum['name']}</a></strong>{$forum_viewers_text}<div class="smalltext">{$forum['description']}{$modlist}{$subforums}</div>
</td>.ana-baslik{font-size:16px;}
Aç şablonları sırasıyla parça parça sil bozuldukça tekrar yükle. Neyin nerede olduğunu not et. Daha sonra istediğin özellikleri araştır. Yazı mı büyüteceksin yaz google'a css yazı nasıl büyütülür? ilk karşına çıkacak kod font-size olacaktır. Bunu ben nasıl foruma uygulayacağım ? Artık neyin nerede olduğunu biliyorsun değil mi, forum başlıkları hangi şablonda ? forumbit_depth2_forum şablonunda. forumun adı nerede yazılı ? <a href="{$forum_url}">{$forum['name']}</a></strong> burada. Forum adını kapsayan ilk etikete ister style="" ile ister claass="" ile font-size özelliğini vermek senin ihtiyacını karşılayacaktır. Bu diğer herşeyde böyledir. Ekleyeceğin yere class ata. Sonra global.css'ten class özelliklerini ayarla. Umarım bunları okuduktan sonra birşeyler değişir sende. Sürekli başkalarından yardım beklerseniz birgün öylece kalırsınız. Sonra uyarmadı demeyin. İyi geceler diler saygılar sunarım 