MyBB Depo Forum
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız
> Menü Hakkında
Orjinalini görmek için tıklayınız:
Menü Hakkında
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz.
Orjinal Sürümü Görüntüle
xlaw
01-02-2014, Saat:14:28
Site Adresi :
http://umutirhan.com
MyBB Sürümü :
1.6
Sorun açıklaması :
Linkteki menünün (General - Security - Computers vs) yapımı nasıl oluyor acaba?
http://www.sinister.ly/index.php
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız
> Menü Hakkında