MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Avatar eklemek.
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhaba arkadaşlar ,
Localhostta bir tema üzerinde çalışıyorum ve
Alıntı:redmad.org
daki gibi resimde gördüğünüz yere son yorum yapan kullanıcının avatarını eklemek istiyorum. Localhostta çalıştığım için şablona uyamadım kusura bakmayın.

Resim :
resim

Şimdiden teşekkürler , iyi günler.
bende tema yapıyorum ve böyle bişey eklicektimde avatar kodunu bende bulamadım.

BİLEN VARSA LÜTFEN BANADA SÖYLESİN.