MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Foruma konu açılınca Moderatöre e-mail atılabilir mi?
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhaba arkadaşlar.

Forumda bazı bölümlere moderatörler atadım. O bölüme konu açıldığında o bölümün moderatorüne o konu mesajı otomatik e-mail atılabilir mi?

Site adresim
Kod:
http://forum.cs-cart-destek.com