Kaymaları tam anlayamadım, biraz konuyu açarmısınız lütfen

O sitendeki tema büyük ihtimalle warez tema. warez temada bu hata mevcut bi ara bende de olmuştu. postbit şablonlarından düzeltmiştim ben.
(24-01-2014, Saat:06:03)SvMedeT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Kaymaları tam anlayamadım, biraz konuyu açarmısınız lütfen 
Hocam postbitte kayma mevcut mesela adam uzun bir makale v.s yazdı adamin postbit bilgileri konu başlıgıyla aynı yerde olması gerekirken o altta yer aliyor.
Konuları ziyaretçiler göremiyor malesef yardımcı olamayacağım

yardımcı olamayacaksaniz niye mesaj atiyorsunki resim ekledik zaten
Mesaj atmamın amacı ziyaretilere açtığınız takdirte yardım alabileceğinizi belirtmekti. Benim için çokta önemli değil. Kolay gelsin

Sen piyangodanmi ciktin bana ? resim ekledim demi oda olmuyorsa 15 sn sürmez üye olmak çinli dostum