MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Konuya Facebook Paylaşımı ve Logo yanına kullanıcı ayarları yapmak ?
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Arkadaşlar konuya yapılan yorumun ardından böle bi facebookta paylaş butonu nasıl yaparım ?

resim

Ve 2. isteğim ise logonun yanında kullanıcı paneli çıksın bu tür ;

resim

Kod:
www.webkanka.com