MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Yeni Konu Açarken Uyulması Gereken Kurallar (Sorunu)
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Selamin Aleyküm arkadaşlar.

Öncelikle forumda emeği geçen bilgilerini esirgemeyen arkadaşlar Teşekkürlerimi borç bilirim.

Ben Konu Açarken Uyulması Gereken Kurallar eklentisini kurdum fakat ek dosyada resmini verdiğim gibi 2 adet gözükme Eklentiği kaldırdığım halde halen sorun devam etmek de nasıl düzelte bilirim.?

resim

Şimdiden teşekkürler kolay gelsin.
Merhabalar;

Admin Paneli Sağ Ok Temanız Sağ Ok Şablonlar Sağ Ok Yeni Konu Şablonu açıp ordan newthead şablonu açıp fazla olan kodları siliniz.

İyi forumlar.
Teşekkürler yardımlarınız için güzelttim.Peki bu eklentiyi hızlı cevap ta da göstere bilirmiyiz ?