MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Sosyal Medya Ve Derece (Kimse Bilmiyormu Ya)
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Arkaşalar aşağıaki resimde turuncu kutuda sosyal iconlar siyah kutuda konu derecesi var.Bunları nasıl gün yüzüne çıkarcam sosyal ikonların şablonunu buldum ama pek bir şey anlamadım doğrusu biraz yardım eder misiniz önceden böyle birşer yoktu.Editör stili Office 2007

Sitem:
Kod:
bybrown.tk

resim