23-05-2012, Saat:18:14
Arkadaşlar ben tema yapıyorum ancak ana temayı bir com.nu siteden editleyerek ama ana temadan eser kalmadı herşeyini değiştirdim.Benim bir sorum var malum bir temanın XML belgesi 9-10bin satır yani ben burdaki şablonları falan kopyalamaya kalksam 2-3 saatimi alır ve en küçük hata herşeyi mahv eder.Bu .css be şablonları çıkarmanın kolay yolu yokmu?

