MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Tema Çıkartma
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Arkadaşlar ben tema yapıyorum ancak ana temayı bir com.nu siteden editleyerek ama ana temadan eser kalmadı herşeyini değiştirdim.Benim bir sorum var malum bir temanın XML belgesi 9-10bin satır yani ben burdaki şablonları falan kopyalamaya kalksam 2-3 saatimi alır ve en küçük hata herşeyi mahv eder.Bu .css be şablonları çıkarmanın kolay yolu yokmu?
şablonu indir olması lazım şablonalarda Açık Ağızlı Gülümseme
Bulamadım?

Çözüldü...
resimli anlatım

resim