MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ?
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
Renk uyumu olmamış çok basit kalmış temaya uydurmaya çalışmışsınız ancak o temaya daha özgün logolar yapılabilir.Ayrıca tasarım sitesi açmışsınız ve biraz sert olcak ancak eğer diğer tasarımlarınızda bunun gibiyse büyümeniz zor Gülümseme
(29-10-2013, Saat:12:36)AlperKarasu Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(29-10-2013, Saat:11:04)Xray Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Sitende virüs var kardeş ?

resim

Teşekkürler hemen temizliyorum..

Kod:
tasarimhocam.net/index
Kod:
tasarimhocam.net/forum

Buradan bakabilirsiniz..

Bu virüsü silmezsen cümle alem sana beddua eder yerdeki bütün taşlar başına iner söyleyeyim Açık Ağızlı Gülümseme
Sayfalar: 1 2