MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: logoya gif resmi koyma
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
mybb de logoyu gif yapabiliyozmu ben bi türlü yapamadımda ?
ftp ye logoyu images klasoru icine logo.gif uzantisi ile at

ondan sonra

admin kp> temalar sablonlar> kuillandigin temayi sec> altyrafta logo you var onu /images/logo.gif