MyBB Depo Forum
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar
> logoya gif resmi koyma
Orjinalini görmek için tıklayınız:
logoya gif resmi koyma
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz.
Orjinal Sürümü Görüntüle
gameseve123
18-05-2012, Saat:20:48
mybb de logoyu gif yapabiliyozmu ben bi türlü yapamadımda ?
bilalekrem
18-05-2012, Saat:21:05
ftp ye logoyu images klasoru icine logo.gif uzantisi ile at
ondan sonra
admin kp> temalar sablonlar> kuillandigin temayi sec> altyrafta logo you var onu /images/logo.gif
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar
> logoya gif resmi koyma