
Site Adresi :
MyBB Sürümü :pro v8
Kurulu Eklentiler :
- davetiye
- prostats
- etiket
- default avatar
- highslide boyutlandırıcı
- gelişmiş editör
Sorun açıklaması :Sitemde kayıt bölümü var ama kayıt ola tıkalyınca
Kod:
Bu formun bir spam botu tarafından gönderildiği algılandı. Eğer bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız, lütfen forum yöneticileri ile iletişim kurunuz.
hatası alıyorum nasıl düzeltilir.
Hata Ekran Görüntüsü :Yok
Temada hızlı kayıt kısmı var tıklıyorum forumu dolduruyorum olmuyor captha doğrulamayıda kaldırdım
Sistem IP adresinizi spam olarak görüyorsa bu hata normaldir... IP adresinizi değiştirip tekrar deneyin. Yada çeşitli proxy veya IP değiştirici programlar yardımı ile deneyin. Eğer düzelirse sıkıntı dediğim gibi IP adresinizdedir.
hocam acaba sizin deneme imkanınız var mı bir arkadaşa denettirdim onda da aynı hatayı verdi
ip programı yok pc yeni formatladım gene kasmaya başlar sonra indirmiyorum o yüzden
Hocam sıkıntı hızlı kayıt panelinden olsa gerek. Kaynak kodların ne olduğunu bilmediğim için ve sisteme nasıl eklendiğini bilmediğim için yardımcı olamam. Bu tür özel eklenen özelliklerde sorunu kendiniz bulmalısınız...
hocam hemen özele gelseniz size bir adminlik açıp versem inceleseniz olmaz mı
hocam yetkiniz var sanırım üye olmuşsunuz yetkiyi verdim kodları incelersiniz yanlız söyleyim kayıt kodları quest şablonlarında değil header şablonlarında
(06-10-2013, Saat:21:41)Takipcİ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam hemen özele gelseniz size bir adminlik açıp versem inceleseniz olmaz mı
Malesef hocam bu aralar özel destek veremem... Yaşadığım özel bir durumdan ötürü internete bile zor giriyorum... Özelden kod inceleme felan kafam hiç almaz. Kusura bakmayın.
peki hocam o zaman yetkinizi alıyorum
bir soru daha sormak istiyorum forum üyeliklerine giriş yapıyor mu bende girip geri çıkıyorda