MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: konu seçme hakkında
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
merhaba arkadaşlar ben sitede resimdeki gibi konuyu seçip silmek istiyorum fakat seçilmiyor. o tik konacak yeri işaretliyorum aşağıda konuyu sil deyip git dediğim zaman konu seçmediniz diyor.Biraz anlatamadım galiba ama anlayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

resim
Temanız warez/miş. Warez temalara destek vermiyoruz. Konu kilit + çöp.