MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: öneri istiyorum
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhabalar Arkadaşlar CrossFire Adlı Oyunu Oynuyorum ve Ait Sitem var.Şimdi Sitemin Forum Kısmına Bakmanızı İstiyorum.(Link İmzamda Var).Orda

Ana Sayfa
Para Yönetimi
Forum
Arama
Üye Listesi
Ajanda
Yardım


Görüyorsunuz Şimdi Demek İstediğim Şudur Ben Öyle birşe yapmaliyim ki arama yerine "CrossFire İndir!" eklediğimde Resimdeki Gibi Bir Bölme 3 Kategoride Olsun ve Her Birine Resim Ekliyeyim Altına DL Bilgisi Ekliyeyim yani bunu yapabilme imkanım varmı resimde daha iyi anliyacaksınız.

resim
Yanlış hatırlamıyorsam mybb de bunu yapabileceğiniz bir sistem yok fakat kodlama bilginiz varsa benzer bir sistem kodlayabilirsiniz. Kodladıktan sonra o şekilde siteye eklersiniz.
(02-09-2013, Saat:23:31)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yanlış hatırlamıyorsam mybb de bunu yapabileceğiniz bir sistem yok fakat kodlama bilginiz varsa benzer bir sistem kodlayabilirsiniz. Kodladıktan sonra o şekilde siteye eklersiniz.

kodlama olmasına pek gerek yok hocam yani oraya illa kodla ekllicem diye birşeyde yok sadece onun gibi pencere içeriisne eklemek istiyorum yani pencere içersinde olacak html kodlarım .
Mybb sayfa yöneticisi eklentisini indirin. Kendinize özel bir sayfa oluşturun.

İstediğiniz pencere şeklinde alanı aşağıdaki kod ile yapabilirsiniz...

Kod:
<DIV align="center">
<div style="width:300px;height:700px;font-family: sans-serif;font-weight: bold;text-transform: capitalize;text-align: center;padding: 4pt;border: 2pt;border-style: double;border-color: black;padding:1px;background-color:#ffffff;border:3px solid black;">
Yazı Buraya Gelecek
</div>
</DIV>

Genişlik Ayarı İçin: width:300px Kısmını Değiştirin.
Yükseklik Ayarı İçin: height:700px Kısmını Değiştirin.
(02-09-2013, Saat:23:41)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Mybb sayfa yöneticisi eklentisini indirin. Kendinize özel bir sayfa oluşturun.

İstediğiniz pencere şeklinde alanı aşağıdaki kod ile yapabilirsiniz...

Kod:
<DIV align="center">
<div style="width:300px;height:700px;font-family: sans-serif;font-weight: bold;text-transform: capitalize;text-align: center;padding: 4pt;border: 2pt;border-style: double;border-color: black;padding:1px;background-color:#ffffff;border:3px solid black;">
Yazı Buraya Gelecek
</div>
</DIV>

Genişlik Ayarı İçin: width:300px Kısmını Değiştirin.
Yükseklik Ayarı İçin: height:700px Kısmını Değiştirin.


deniyorum şuan ama URI parametresi * ne demek orda takildim?
(02-09-2013, Saat:23:46)LonelyDay Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]deniyorum şuan ama URI parametresi * ne demek orda takildim?

Bir resim atar mısınız eklentiyi kullanmadığım için ezbere konuşmayayım Gülümseme
(02-09-2013, Saat:23:48)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(02-09-2013, Saat:23:46)LonelyDay Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]deniyorum şuan ama URI parametresi * ne demek orda takildim?

Bir resim atar mısınız eklentiyi kullanmadığım için ezbere konuşmayayım Gülümseme


yardımların için teşekkürler kardeşim hostta bir problem var siteye ulaşamıyorum yarına kadar denerim olmazsa ÖM ile ulaşırım iyi geceler. Melek - Masum