
Site Adresi :
MyBB Sürümü : 1.6.10
Sorun açıklaması : Merhaba arkadaşlar, teşekkür sistemini kurdum çalışıyor fakat postbitte Teşekkür : x, X Mesajına X Kere teşekkür edildi vs. çıkmıyor. Acaba nasıl eklerim oraya ?
Merhaba:
Admin Paneli

Temalar & Şablonlar

Şablonlar

Kullandığınız Temanın Şablonları

Postbit Şablonları

Postbit Şablonunu açın...
Bulun:
Kod:
{$post['button_edit']}
Sol Yanına Ekle:
(31-07-2013, Saat:00:32)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Merhaba:
Admin Paneli
Temalar & Şablonlar
Şablonlar
Kullandığınız Temanın Şablonları
Postbit Şablonları
Postbit Şablonunu açın...
Bulun:
Kod:
{$post['button_edit']}
Sol Yanına Ekle:
Yok hocam buton çıkıyor, ama mesela sizin postbitte yazdığı gibi Teşekkürler: 269
205 Mesajına, 302 Teşekkür edildi. çıkmıyor
(31-07-2013, Saat:00:35)B-S-A Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yok hocam buton çıkıyor, ama mesela sizin postbitte yazdığı gibi Teşekkürler: 269
205 Mesajına, 302 Teşekkür edildi. çıkmıyor
Eklentiyi pasifleştirip tekrar aktifleştirin. Eğer olmazsa eklentiyi pasifleştirin dosyaları tekrar atın.
postbit ve
postbit_classic şablonlarına bakın en sonda şu kodlar var mı?
Kod:
{$post['thxdsp_inline']}
{$post['thxdsp_outline']}
Yoksa resimdeki gibi olacak şekilde ekleyin..

Serkan hocam var o kod baktım şuan