MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Teşekkür Eklentisi Postbitte Çıkmıyor
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Web site Site Adresi :
Kod:
www.forum61.org
Versiyon MyBB Sürümü : 1.6.10
Hata-Sorun Sorun açıklaması : Merhaba arkadaşlar, teşekkür sistemini kurdum çalışıyor fakat postbitte Teşekkür : x, X Mesajına X Kere teşekkür edildi vs. çıkmıyor. Acaba nasıl eklerim oraya ?
Merhaba:

Admin Paneli Sağ Ok Temalar & Şablonlar Sağ Ok Şablonlar Sağ Ok Kullandığınız Temanın Şablonları Sağ Ok Postbit Şablonları Sağ Ok Postbit Şablonunu açın...

Bulun:

Kod:
{$post['button_edit']}

Sol Yanına Ekle:

Kod:
{$post['thanks']}
(31-07-2013, Saat:00:32)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Merhaba:

Admin Paneli Sağ Ok Temalar & Şablonlar Sağ Ok Şablonlar Sağ Ok Kullandığınız Temanın Şablonları Sağ Ok Postbit Şablonları Sağ Ok Postbit Şablonunu açın...

Bulun:

Kod:
{$post['button_edit']}

Sol Yanına Ekle:

Kod:
{$post['thanks']}

Yok hocam buton çıkıyor, ama mesela sizin postbitte yazdığı gibi Teşekkürler: 269
205 Mesajına, 302 Teşekkür edildi. çıkmıyor
(31-07-2013, Saat:00:35)B-S-A Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yok hocam buton çıkıyor, ama mesela sizin postbitte yazdığı gibi Teşekkürler: 269
205 Mesajına, 302 Teşekkür edildi. çıkmıyor


Eklentiyi pasifleştirip tekrar aktifleştirin. Eğer olmazsa eklentiyi pasifleştirin dosyaları tekrar atın.
postbit ve postbit_classic şablonlarına bakın en sonda şu kodlar var mı?
Kod:
{$post['thxdsp_inline']}
{$post['thxdsp_outline']}

Yoksa resimdeki gibi olacak şekilde ekleyin..
resim
Serkan hocam var o kod baktım şuan