MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: ST 2013 Header Tasarımı | Beta
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
--------------------------
(15-08-2014, Saat:16:41)kadirkilic Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Ulan Sizin yaptığınız Adamlıkmı Şimdi Şimdi Sen mi Yaptın Bunu lan Googleye Yazmıs Hazır Header tasarımları Diye indirmiş burda Ben yaptım diye paylaşmıs Birde Kendisi yapımım diyor Kızgın - Sinirli

İlk kez böyle bir yorumla karşılaşıyorum. Bana ait bir tasarım. Gösterir misiniz lütfen (ç)alıntı dediğiniz tasarımı.
Sayfalar: 1 2