(01-09-2012, Saat:01:21)rsylmz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]O Footere Başka temada kullanabilirmiyim kullanabilirsem nasıl sığdırcam 
hocam izin istediğiniz için tabii ki kullanabilirsiniz genişlik konusuna gelince not ta da belirttim psd ler silindi bu yüzden forumu footere göre ayarlayın yardım gerekirse pm atın hallederiz.
Konu Gösterim Yeri Farklı .
footerını başka temada kullanabilirmiyim :S
(22-09-2012, Saat:10:31)rsylmz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]footerını başka temada kullanabilirmiyim :S
hocam izin istediğiniz için tabii ki kullanabilirsiniz
(27-09-2012, Saat:10:31)GlaDiaToR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (22-09-2012, Saat:10:31)rsylmz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]footerını başka temada kullanabilirmiyim :S
hocam izin istediğiniz için tabii ki kullanabilirsiniz
Bide nasıl uydurcam footerı temaya
Üstad acele bu logoyu uyumlu olarak nasıl yaparm acele yardım arka plan rangide değişicem cevap bekliyorum bu iki sorun acele....