MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: xenBaisik Teması | İlk Görüntüler
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
(18-06-2013, Saat:20:50)fly.Lodos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Burak 1 sen 2 abi süpersiniz bee.

Ben kaç yıldır uğraşıyorum bu duruma gelmedim

Bu arada ben selim Gülümseme

Teşekkürler Gülümseme
Burak ile de zaten yakın arkadaşız Gülümseme

W7selim olduğunu biliyorum Selim'ciğim, söylemene gerek yoktu Gülümseme
MyBB temalarının en önemli sorunu bana kalırsa yeterince estetik olmamaları.
Bu xenforo tarzı temalarınız görünüm olarak gerçekten bu özelliğe sahip görünüyor; şık ve estetik.
Emeğinize sağlık,
İyi çalışmalar...
Yok k.Adı değiştirdiğimden söyledim Açık Ağızlı Gülümseme
Adını değiştireli çok oluyor diye biliyorum Selim Gülümseme
Sayfalar: 1 2