MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
osmanbjk23 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

youdontgamelike Teması


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı osmanbjk23
 Tarih: 06-10-2012, Saat:17:53
(Son Düzenleme: 07-10-2012, Saat:13:41, Düzenleyen: S.G.)
#1
resim

Daha Şık Tasarım
Daha Kullanışlı
Sosyal Ağ İconları

Edit: S.G => W@rez tema paylaşımı yasak.!
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı devrim
 Tarih: 06-10-2012, Saat:19:03
(Son Düzenleme: 06-10-2012, Saat:19:03, Düzenleyen: devrim.)
#2
Bu tema bildiğim kadarıyla nulled şekilde paylaşılıyor. konuyu şikayet ettim, umarım gereken en kısa sürede yapılır.

*ayrıca warez olarak kullandığınız tema içinde şikayet edilmen şart.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı osmanbjk23
 Tarih: 06-10-2012, Saat:21:02
#3
(06-10-2012, Saat:19:03)devrim Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu tema bildiğim kadarıyla nulled şekilde paylaşılıyor. konuyu şikayet ettim, umarım gereken en kısa sürede yapılır.

*ayrıca warez olarak kullandığınız tema içinde şikayet edilmen şart.

Bu forumda senın gıbı ınsana yer yok bılıyomusun herkesın konusunu kotulemekten başka bıldıgın bışeyde yok senın

Benım kullandıgım tema sitem icin 20$ Lisansım Mevcut Ben Sen Degilim Rahat Ol Göz kırpma

Ayrıca yonetici gelir temayı aldıgım kaynagıda gosterırım temayıda temayı yapan paylaşmış ben senı şikayet edıcem konu baltalamaktan.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı devrim
 Tarih: 06-10-2012, Saat:22:05
(Son Düzenleme: 06-10-2012, Saat:22:11, Düzenleyen: devrim.)
#4
(06-10-2012, Saat:21:02)osmanbjk23 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06-10-2012, Saat:19:03)devrim Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu tema bildiğim kadarıyla nulled şekilde paylaşılıyor. konuyu şikayet ettim, umarım gereken en kısa sürede yapılır.

*ayrıca warez olarak kullandığınız tema içinde şikayet edilmen şart.

Bu forumda senın gıbı ınsana yer yok bılıyomusun herkesın konusunu kotulemekten başka bıldıgın bışeyde yok senın

Benım kullandıgım tema sitem icin 20$ Lisansım Mevcut Ben Sen Degilim Rahat Ol Göz kırpma

Ayrıca yonetici gelir temayı aldıgım kaynagıda gosterırım temayıda temayı yapan paylaşmış ben senı şikayet edıcem konu baltalamaktan.

imperial teması satılmıyor ki kardeşim sen nasıl lisans aldın -_-
ayrıca, zaten "bildiğim" kadarıyla yazıyor dikkatinizi çekerim. Benden daha bilgili olan bir yönetici gelecek ve araştırmasını yapmış olacak ona göre konuya işlem uygulayacaktır. Eğer böyle bir durum var ve cidden warezse, warez olduğunu bilmeyen birileri kullanıcak ve hak yediklerinden haberdar dahi olmayacaklar.
Kusura bakmayın ama sizin konunuzu falan kötülemedim, ayrıca faydalı olmam yada olmam zaten sizi ilgilendirmiyor Gülümseme

Düzenleme: tekrar araştırdım şuan ve hala youdontgamelike.us bu temayı kullanıyor bu bile temanın paylaşılamayacağını gösteriyor yine de emin olamadığım için araştırmaya devam ettim ne hikmetse sadece warez paylaşım bölümlerinde temaya rastlayabildim.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı osmanbjk23
 Tarih: 06-10-2012, Saat:23:45
#5
(06-10-2012, Saat:22:05)devrim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06-10-2012, Saat:21:02)osmanbjk23 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06-10-2012, Saat:19:03)devrim Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu tema bildiğim kadarıyla nulled şekilde paylaşılıyor. konuyu şikayet ettim, umarım gereken en kısa sürede yapılır.

*ayrıca warez olarak kullandığınız tema içinde şikayet edilmen şart.

Bu forumda senın gıbı ınsana yer yok bılıyomusun herkesın konusunu kotulemekten başka bıldıgın bışeyde yok senın

Benım kullandıgım tema sitem icin 20$ Lisansım Mevcut Ben Sen Degilim Rahat Ol Göz kırpma

Ayrıca yonetici gelir temayı aldıgım kaynagıda gosterırım temayıda temayı yapan paylaşmış ben senı şikayet edıcem konu baltalamaktan.

imperial teması satılmıyor ki kardeşim sen nasıl lisans aldın -_-
ayrıca, zaten "bildiğim" kadarıyla yazıyor dikkatinizi çekerim. Benden daha bilgili olan bir yönetici gelecek ve araştırmasını yapmış olacak ona göre konuya işlem uygulayacaktır. Eğer böyle bir durum var ve cidden warezse, warez olduğunu bilmeyen birileri kullanıcak ve hak yediklerinden haberdar dahi olmayacaklar.
Kusura bakmayın ama sizin konunuzu falan kötülemedim, ayrıca faydalı olmam yada olmam zaten sizi ilgilendirmiyor Gülümseme

Düzenleme: tekrar araştırdım şuan ve hala youdontgamelike.us bu temayı kullanıyor bu bile temanın paylaşılamayacağını gösteriyor yine de emin olamadığım için araştırmaya devam ettim ne hikmetse sadece warez paylaşım bölümlerinde temaya rastlayabildim.

Hadi ya tema sahini o kadar warez paylaşımı gorucek bı tanesı gıdıpte kaldır demiycek gulduruyosun

ayrıca ben bu temayı kullanmıyorum ben kendi sitemdeki temadan bahsediyorum konuya yorum yazmassan sevinirim
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı devrim
 Tarih: 07-10-2012, Saat:00:20
#6
Neyse hocam, umarım haklısınızdır. Siz beni yanlış anlıyorsunuz ama; derdim hu bu arkadaş bir şey yapmış saldırayım değil. Derdim; MyBB'de de warezin yayılmasını engellemek. Ve görünür itibariyle o kadar çok warez var ki, bu arkadaş iyi niyetlidir diyerek hareket edemiyoruz.
Bunu Beğenenler:

İzinli S.G
 Tarih: 07-10-2012, Saat:13:43
#7
Takip ediyordum aslında, fakat arkadaşa düzelir diye şans vermek istemiştim. Baktım olacak gibi değil artık son vereyim dedim bu gidişe..

1. Her konuda sitenizin reklamı yapmak yasak.
2. w@rez tema paylaşımı yapmak yasak.
3. w@rez kullanıyorsunuz lisans aldım diyorsunuz peki ya bu nedir ?
Kod:
http://temakurdu.tk/images/imperial/url.php
4. Her konuda site reklamı yapmak yasak.

Bir sonraki üyeliğinizde görüşmek üzere...

Konu Kilit + Çöp + Süresiz uzaklaştırma verildi..
Bunu Beğenenler: devrim

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sorsan iyi Olur - SoruCevap Teması (İlk Aşama) fga1 15 756 18-09-2016, Saat:11:25
Son Yorum: ReDMaD
  Mybb şiir teması [istek] heedlessness 2 333 20-08-2016, Saat:10:01
Son Yorum: heedlessness
  xipb teması için görüşmek istiyorum admin57 1 295 09-07-2016, Saat:01:24
Son Yorum: EmreKarakaya
  NullSPY.Com Teması BlueTornado 4 417 21-06-2016, Saat:13:25
Son Yorum: Machine
Göz Kırp [1.8] myskins.org teması proallturkey 1 383 14-06-2016, Saat:19:56
Son Yorum: EmreKRMN



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi