MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
keles1234 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

yazı editörü renk butonu kayboldu


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı keles1234
 Tarih: 21-07-2013, Saat:02:05
(Son Düzenleme: 24-07-2013, Saat:00:16, Düzenleyen: keles1234.)
#1
Web site Site Adresi :
Kod:
www.ctrlforum.com

Versiyon MyBB Sürümü : 1.6
Eklenti-Plugin Kurulu Eklentiler :
Hata-Sorun Sorun açıklaması : Yazı editöründe renk butonu simgesi çıkmıyo
Resim-Grafik Hata Ekran Görüntüsü :
resim

sorun nedir arkadaşlar acaba yardım edebilirmisiniz
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı Skrillex
 Tarih: 21-07-2013, Saat:02:17
#2
Tema yapımcısının adını silmişsiniz, emeğe hiçmi saygınız yok üzgün
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı keles1234
 Tarih: 21-07-2013, Saat:18:08
#3
(21-07-2013, Saat:02:17)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tema yapımcısının adını silmişsiniz, emeğe hiçmi saygınız yok üzgün

haklısınız düzeltim şimdi hocam
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 21-07-2013, Saat:21:37
(Son Düzenleme: 23-07-2013, Saat:21:58, Düzenleyen: Smyrna35.)
#4
Tema yapımcı adınızı yazınca birşey farketmeyecek hocam gerekli linkide düzenlemelisiniz.Konu Kilit + Çöp.
Yapımcı linkini düzeltince konuyu rapor ediniz konunuz açılacaktır.
Edit : Konu açılmıştır.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Skrillex
 Tarih: 22-07-2013, Saat:19:01
#5
Ftp > Jscripts > Editor.js 'yi silip tekrar yükleyin..
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SvcTR
 Tarih: 23-07-2013, Saat:19:09
#6
Forum linkinizi code tag içine alınız..
Aksi Taktirde destek Verilmeyecektir..
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 23-07-2013, Saat:22:01
#7
Linkleri uyarılara rağmen code tagına almadığınızdan uyarı puanı aldınız.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı keles1234
 Tarih: 23-07-2013, Saat:22:47
#8
Hocam code tag alalım alalımda nasıl alacaz bişe anlatmadan böle uyarı falan vermeyin bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [MCTR - 1.6] [ÇÖZÜLDÜ]Admin Paneli Kayboldu Erencrw 13 1,741 17-07-2014, Saat:23:55
Son Yorum: B-S-A
Bigi [1.6] Merhabalar Alıntı butonu çalışmıyor yardım edin lütfen alpdagli93 0 659 01-12-2013, Saat:15:46
Son Yorum: alpdagli93
  Rep Ver Butonu Yok denizcan2772 2 1,288 09-11-2013, Saat:00:02
Son Yorum: denizcan2772
  Mavi Yazı Hatası KUKL4 4 901 09-11-2013, Saat:00:01
Son Yorum: KUKL4
  [1.6] Parlayan yazı efekti nasıl verilir ? funnfrell 1 1,659 08-11-2013, Saat:12:33
Son Yorum: Abdullah38



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi