MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
SkullzDe avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Üye çekmek için neler yapılabilir ?


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı -NmDahmeT
 Tarih: 07-07-2014, Saat:21:16
(Son Düzenleme: 07-07-2014, Saat:21:22, Düzenleyen: -NmDahmeT.)
#9
Sitenize tekrar baktım ve daha güzel olmuş. Bırakmam üye olunu kaldırın, Etiket Bulutunuz tagını kaldırın sadece anasayfada gözükmesin eklentiyi kaldırmanıza gerek yok. Türkçe Çeviri: MyBBTürkiye
Üretici: MyBB, © 2002-2014 MyBB Group.
Bu Tema ScarecrowDesign Tarafından, vBulletin Primus Temasından, MyBB'ye Uyarlanmıştır.
İzinsiz Dağıtılamaz, Satılamaz.


Yazısının altındakileri kaldırın footer tek kalsın altındaki alexa vs. kaldırın çok daha iyi olacaktır şu anki hali ilk halinden çok daha iyi.

resim

Sizcede footer böyle daha hoş ve sade değilmi ?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SkullzDe
 Tarih: 07-07-2014, Saat:21:23
#10
Hocam onlar bilgilendirme için biliyorum biraz kötü duruyor ama gerekli şeyler . Şu hani kimler çevrimiçi veya İkon açıklamaları gibi bir kuru olusturup oraya ekleyebilirmiyim nasıl yapabilirim biliyormusunuz ?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Kricker
 Tarih: 07-07-2014, Saat:21:24
#11
Tema değişsin Gülümseme
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SkullzDe
 Tarih: 07-07-2014, Saat:21:34
#12
(07-07-2014, Saat:21:24)Kricker Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tema değişsin Gülümseme
Hocam tema gayet güzel daha iyisini ben bilmiyorum mybb forum sisteminde 1-2 tanesi hariç
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı mucotr
 Tarih: 07-07-2014, Saat:21:42
#13
Yani tema güzeldir, güzelce hazırlanmıştır ama bu düzende ki temaların daha doğrusu genel olarak görünümlerin artık yorucu olduğu kanısındayım. Yani daha düz renklerin yer aldığı böyle anasayfa da sayfalarca aşağıya inmeyeceğimiz forumlar bana daha pratik geliyor. Yani yine de siz bilirsiniz benim kişisel fikrim tamamiyle.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı **SaBRoZa**
 Tarih: 07-07-2014, Saat:21:44
#14
içerik arttırmalısın kardeşim teman güzel etiket sistemini bence kaldırmalısın spam kasma olarak algılar google senin için sıkıntı olur belli bir kelime üzerinde yoğunlaşarak torrent siten ama google da en çok ne arama yapılıyor onları araştırıp ona yönelmelisin konu başlıklarına dikkat et konu açmak için konu açma sen bunları yaparsan zamanla yararını görüceksin siten kaliteli olursa ziyaretçilerinde üyelerinde kalıcı olur bu kadar basit footer alexa rank küçük yap bence link değişimi yaptığın sitelerin olduğu yerin altındakiler gereksiz onu da kaldırmanı tavsiye ederim
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı eatik
 Tarih: 07-07-2014, Saat:21:56
#15
"Üye çekmek" diye bir şey yok hocam. Siz arama motoru optimizasyonunuzu (seo) yaparsınız, sonra gelen ziyaretçinin forumunuzu beğenip beğnememesine kalır her şey. Bu yüzden ilk plan düzgün bir şekilde seo ayarlamanızı yapın. Daha sonra biraz daha sadeleştirin bence forumu. 150-160 üye (50'si aktif olsa) ile o kadar kategori bana sorarsanız şuan gereksiz. Torrent denildiğinde akla ilk önce oyun geliyor bu aralar. Torrent forumu aramalarında başarılı olmak için hedef kitlenizi torrent oyun arayanlar olarak belirlemelisiniz bana kalırsa.

Tasarımınız size göre güzel gelebilir fakat gelen ziyaretçinin beğenip beğenmediğini anlamak için alexa'da veya başka istatistik sitelerindeki "Daily Pageviews per Visitor" ve "Daily Time on Site" verilerini inceleyin. Bunlar size göre yeterliyse sorun yok demektir. Ama arkadaşlarımızın da dediği gibi sadelikten yana olmakta fayda var bence. Şahsen Apart temasını bu temaya değişirim ben. Forumunuzda amaç içeriği ziyaretçiye okutmak olursa daha başarılı sonuçlar alırsınız. Basit HTML tasarımıyla dünyanın en büyük torrent paylaşım siteleri arasına girmiş isohunt vs. zamanında süslü tasarımlar kullanmadılar misal.
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Birden çok ekran için optimizasyon mustafasavas1 3 624 02-08-2014, Saat:08:55
Son Yorum: EmreKRMN
  Günlerdir Eklemek İçin Uğraşıyorum Bi Yardım Edin denizcan2772 4 803 18-11-2013, Saat:16:54
Son Yorum: denizcan2772
  Günlerdir Eklemek İçin Uğraşıyorum Bi Yardım Edin denizcan2772 7 909 13-11-2013, Saat:21:49
Son Yorum: EmreKarakaya
  Eklenti indirebilmek için yorum yazma eklentisiz kod ile mevcut mu ? cemm 1 512 24-10-2013, Saat:21:38
Son Yorum: Smyrna35
  Rep Sınırını Kaldırmak İçin Ne Yapmalıyız ? B-S-A 5 667 23-07-2013, Saat:02:04
Son Yorum: Screwy



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi