MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
DragneeL avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Tema İstekleriniz!


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı DragneeL
 Tarih: 10-08-2012, Saat:12:49
#1
Arkadaşlar Ücretli Bir Tema Yapmayı Planlıyorum Fakat Bu Temayı Sizin İsteklerinize Göre Özel Olarak Tasarlicam.

Seçenekler :

-Oyun Sitesi Tasarımı
-Film Sitesi Tasarımı
-Genel Forum Tasarımı

Bunlardan Herhangi Birini Seçebilirsiniz. Sırf Seçtiğinize Özel Bir Tasarım Yapmaya Çalışacağım...
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı PaTRoN
 Tarih: 10-08-2012, Saat:12:55
#2
Genel Forum Tasarımı
destek.forumkur.com için güzel rengarek tema yaparmısınız sizin zevkinize bırakıyorum
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ByBrown
 Tarih: 10-08-2012, Saat:12:56
#3
Oyun sitesi tasarımı çok az yapsan güzel olur.Ben yapmıştım bi tane ama basit bişeydi.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı DragneeL
 Tarih: 10-08-2012, Saat:20:44
#4
Konudaki Oylama 2-3 Gün Boyunca Devam Edecektir. En Çok İstenen Stili Tema Haline Getireceğim... Yapılan Yorumlar ve Gelecek Yorumlar İçin Şimdiden Teşekkürler.
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  tema istek adem33 0 205 02-07-2016, Saat:00:48
Son Yorum: adem33
  Tema hakkında görüşleriniz.. burakcanalgul 7 482 23-06-2016, Saat:09:18
Son Yorum: Kiliza
  Serkan abiden tema alıcam nerden nasıl ulaşabilirim Xdiag1 0 218 16-06-2016, Saat:10:34
Son Yorum: Xdiag1
  Mybb Tema Aranıyor DoruSahin 1 442 22-05-2016, Saat:17:20
Son Yorum: erdalmedet
  [1.8] Tema Takas ! ScottCoder 5 646 18-05-2016, Saat:18:31
Son Yorum: Kiliza



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi