MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
SPeeDFire^^ avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 5/5 - 1 oy

SPeeD Rank Seti V1


Sponsor Reklam

Çevrimdışı SPeeDFire^^
 Tarih: 09-03-2013, Saat:15:06
(Son Düzenleme: 09-03-2013, Saat:15:21, Düzenleyen: SPeeDFire^^.)
#1
Arkadaşlar ilk ranklarımı yaptım biracık sorun olabilir

psd paylaşıyorum

H D kısmını düzenlemek isterseniz font ismi = JFRockOutcrop

resim
resim
resim
resim
resim

İndirme Linki

Kod:
http://www.dosya.tc/server3/EbwJ5m/SPeeDRanKSetiV1.rar.html
Cevapla
Bunu Beğenenler: LeBeta™
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam

Çevrimdışı Skrillex
 Tarih: 09-03-2013, Saat:15:28
#2
Ranklar çok büyük ve ortaya attığın beyaz slaç rank'ı çok kötü gösteriyor, yinede ilk rankın olduğu için geliştirebilirsin ileride, teşekkürler..
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SPeeDFire^^
 Tarih: 09-03-2013, Saat:18:52
#3
görüşlerinizi bekliyorum
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı LeBeta™
 Tarih: 10-03-2013, Saat:10:14
#4
Saol Tşk Ederim Font Adını Verdin İçin Tşk Ederim Ben Buna Biraz Ayar Çekerim Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SPeeDFire^^
 Tarih: 10-03-2013, Saat:13:02
#5
rica ederim..
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı qorkew
 Tarih: 06-05-2013, Saat:10:06
#6
painttenmi yaptın kardeşim
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  TeknoWeb Rank | PSD Red0x 1 2,086 07-04-2017, Saat:14:20
Son Yorum: VenomBoss
  MK Medya Takım Rankları ve Rütbe Seti battalmertcan 1 935 05-02-2017, Saat:13:18
Son Yorum: VenomBoss
  Forum Rank Paketi aykutgunes 1 4,376 23-12-2016, Saat:16:42
Son Yorum: DotFRM
  Teknoloji Forumları İçin RANK Tasarımı DotFRM 4 2,202 20-12-2016, Saat:19:46
Son Yorum: SiberLeon
  Özel Youtube Rank Tasarımı - Rank v5 DotFRM 1 873 20-12-2016, Saat:19:42
Son Yorum: SiberLeon



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi