MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Rexius avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

sitenin rengini hızlı değiştirme


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı Rexius
 Tarih: 24-05-2013, Saat:23:48
#1
Web site Site Adresi : http://forumstil.com

Hata-Sorun Soru açıklaması :
Arkadaşlar ben yeni bir site açıcam ve sitemin yukarıdaki site gibi üst panelden tüm tema renginin değişmesini istiyorum.Biraz araştırma yaptım ama bulamadım bu özelliği Açık Ağızlı Gülümseme
Yardım ederseniz çok sevinirim

Ekran görüntüleri aşağıda


Resim-Grafik Ekran Görüntüsü :
resim

resim
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı ßyßurak
 Tarih: 24-05-2013, Saat:23:57
#2
(24-05-2013, Saat:23:48)Rexius Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Web site Site Adresi : http://forumstil.com

Hata-Sorun Soru açıklaması :
Arkadaşlar ben yeni bir site açıcam ve sitemin yukarıdaki site gibi üst panelden tüm tema renginin değişmesini istiyorum.Biraz araştırma yaptım ama bulamadım bu özelliği Açık Ağızlı Gülümseme
Yardım ederseniz çok sevinirim

Ekran görüntüleri aşağıda


Resim-Grafik Ekran Görüntüsü :
resim

resim

Kod:
http://tr.temacim.com/konu-Mybb-Multi-Color-Tema-Yapimi-Detayli-Anlatim.html
İnceleyin.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Rexius
 Tarih: 25-05-2013, Saat:00:06
#3
(24-05-2013, Saat:23:57)ßyßurak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(24-05-2013, Saat:23:48)Rexius Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Web site Site Adresi : http://forumstil.com

Hata-Sorun Soru açıklaması :
Arkadaşlar ben yeni bir site açıcam ve sitemin yukarıdaki site gibi üst panelden tüm tema renginin değişmesini istiyorum.Biraz araştırma yaptım ama bulamadım bu özelliği Açık Ağızlı Gülümseme
Yardım ederseniz çok sevinirim

Ekran görüntüleri aşağıda


Resim-Grafik Ekran Görüntüsü :
resim

resim

Kod:
http://tr.temacim.com/konu-Mybb-Multi-Color-Tema-Yapimi-Detayli-Anlatim.html
İnceleyin.

Çok teşekkürler kardeşim
Bende bunu arıyordum

//Konu kilit lütfen
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Hızlı Düzenleme Ve Son Düzenlenen Hk. Kiliza 10 1,263 05-06-2014, Saat:20:09
Son Yorum: usameavci
  Hizli Cevap yardım likev1 8 1,365 21-05-2014, Saat:20:48
Son Yorum: likev1
  Hizli cevap bölümünü genisletme yardim 3RROR 2 670 12-01-2014, Saat:03:56
Son Yorum: 3RROR
  sitenin tabanı ? byburak 1 474 08-12-2013, Saat:20:58
Son Yorum: RedArrow
  Bu Sitenin Teması veya benzeri bi tema lazım byburak 2 617 27-11-2013, Saat:17:09
Son Yorum: ReDMaD



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi