MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
ExpressTR avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Sitem indexlendi!


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı ExpressTR
 Tarih: 31-01-2013, Saat:21:59
#1
beyler sitem sabah kalkınca bi baktım siteye index yemiş index 2 kelimeden oluşuyor ama ne yaptıysam düzelemdi herşey normal ve yolunda FTP'den index.php baktım bişey yok, forum admin panelden index şablonuna baktım bişey yok napabilirim lütfen yardım edin...

resim
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

İzinli Breezep
 Tarih: 31-01-2013, Saat:22:16
#2
Öncelikle merhaba,

Forum admin panelinden index şablonunun yanında ki seçenekler butonundan şablonu orjinale dönüştüre basmayı denediniz mi?

Bir de FTP'de ilk girdiğinizde karşınıza kaç klasör geliyor, yani sadece www yada public_html mi var yada 2 si mi var belki de daha fazla?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı KaanGundovan
 Tarih: 01-02-2013, Saat:00:36
#3
tools.php dosyasından girmişlerdir kesin. Çözümü hakkında bilgim yok maalesef.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Pyrotoxin
 Tarih: 01-02-2013, Saat:02:25
#4
öncelikle forumda konuyla ilgili güvenlik açıklarına bakın ve sisteminizi en son sürüme güncelleyin güvenliği onaylanmamış eklentileri sisteminizden kaldırın. hosting yöneticinize başvurup o güne ait sistem loglarını isteyin saldırının nereden geldiğini tespit etmeye calışın. sorun sizin sisteminizden kaynaklanmıyorsa hostunuzda güvenlik açığı olma riski yüksek konuyu onlara iletip birlikte çözüm üretmeye çalışın kolay gelsin
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ExpressTR
 Tarih: 01-02-2013, Saat:19:34
#5
Kendi kendine düzeldi arkadaşlar yinede saolun cevaplar için.
Bunu Beğenenler:

İzinli BlackCat
 Tarih: 01-02-2013, Saat:19:41
#6
Konu Kilit!
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Arkadaslar Sitem İndexi Gelmiyor byburak 7 1,240 18-12-2013, Saat:16:10
Son Yorum: burokolo
  Sitem Güncellenecektir. barano 4 608 09-12-2013, Saat:22:05
Son Yorum: barano
  [1.6] Sitem 10tl.nete döndü ParpaLess 7 1,516 19-11-2013, Saat:18:16
Son Yorum: ParpaLess
  Sitem Bembeyaz denizcan2772 4 677 01-11-2013, Saat:22:18
Son Yorum: Screwy
  Sitemde hata alıyorum ve sitem açılmıyor işte hata :( canix1 12 1,553 14-09-2013, Saat:17:50
Son Yorum: Screwy



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi