MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
The PunisheR avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Sitem Hacklendi


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı The PunisheR
 Tarih: 04-06-2012, Saat:18:00
(Son Düzenleme: 04-06-2012, Saat:18:03, Düzenleyen: The PunisheR.)
#1
Arkadaşlar iyi günler

Sitem hacklendi ftp ye index.html atıyolar siliyorum bi çok güvenlik önlemi alıyorum ama 2 gündür hala adamlar o index.html yi atıp duruolar anlamadım nerde açık var 1.6.7 sürümünde hiç başıma gelmemişti 1.6.8 e güncelledim sitem hacklendi ya yardımcı olabilirmisiniz ? Bundan nasıl kurtulabilirim db boyutumda çok büyük silip sıfır kurulum diceksiniz ama sıfır kurulum bilmiyorum büyük boyutlu olduğu için yardımcı olabilicek arkadaş varmı ?

Sitem :

Kod:
www.forumnova.com
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı aNqeLofDe4th
 Tarih: 04-06-2012, Saat:18:23
(Son Düzenleme: 04-06-2012, Saat:18:26, Düzenleyen: aNqeLofDe4th.)
#2
hocam sitene giremiyorum.



Eğer hepsini yaptıysanız mybb'de herhangi bir açık yok şu anda muhtemelen sunucu kaynaklı acaba hangi hosting firmasıyla çalışıyorsunuz ayrıca sql injection da olabilir.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı The PunisheR
 Tarih: 04-06-2012, Saat:18:34
#3
Doğrudur hocam db şifresini değiştirdim dündn beri canıma yetti herifler artık sövme durumuna geldim config ayarlarını değiştirmedim elimde 1.6.7 deki yedek var sürüm yükseltmeden önce almıştım full backup bunu yükletsem her türlü sorundan kurtulurmuyum ?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı aNqeLofDe4th
 Tarih: 04-06-2012, Saat:18:36
#4
(04-06-2012, Saat:18:34)The PunisheR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Doğrudur hocam db şifresini değiştirdim dündn beri canıma yetti herifler artık sövme durumuna geldim config ayarlarını değiştirmedim elimde 1.6.7 deki yedek var sürüm yükseltmeden önce almıştım full backup bunu yükletsem her türlü sorundan kurtulurmuyum ?

Kesin birşey söyleyemem çünkü 1.6.8 yükleyen onlarca kişi var ve hiçbirisine de birşey olmadı sen oradaki güvenlik önlemlerini dene eğer hack almaya devam ediyorsa ondan sonra yedeğini yüklersin birde en son hangi eklentiyi yükledin. Ftp kullanıcı adı ve şifreni değiştir.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı The PunisheR
 Tarih: 04-06-2012, Saat:18:39
#5
Hocam işin garip yanı bunların çoğunu uyguladım. Eklenti falan hiç bişi yüklemedim siteye ftp kullancı adı şifreyi defalarca değiştirdim daha bu sabah hostta değiştirttim bide...
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı aNqeLofDe4th
 Tarih: 04-06-2012, Saat:18:47
#6
(04-06-2012, Saat:18:39)The PunisheR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam işin garip yanı bunların çoğunu uyguladım. Eklenti falan hiç bişi yüklemedim siteye ftp kullancı adı şifreyi defalarca değiştirdim daha bu sabah hostta değiştirttim bide...

Hocam CoRTeX adlı bir kişi tarafından hacklenmiş öncelikle ona bir mail attım ve açığın nerede olduğunu sordum cevap bekliyorum ona göre eski yedeğinizi yüklersiniz. Zaten kötü bir niyeti olsa

Kod:
#Aciklarinizi Kapatiniz

demezdi. Bekleyelim bakalım neden kaynaklanıyormuş. Ona göre bir çözüm üretebiliriz.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı The PunisheR
 Tarih: 04-06-2012, Saat:18:55
#7
Bekliyoruz hocam bizde attık mail bakalım ne olucak sonuç... Bide sitede mesajlar yazıyodu sizin bu forumu açmanız hata vs. diye eklenti falanda kurmadım yakaşık 3-5 aydır... Tek 3 4 gün önce sürüm yükseltmiştim bu kadar o da serkan abinin verdiği paket yani sorun olucağını sanmıyorum ama nerden bulup girdiler hiç anlamadım...
Bunu Beğenenler:

İzinli Lord
 Tarih: 04-06-2012, Saat:19:21
#8
Host hizmeti aldığınız şirketi değiştirmenizin vakti gelmiş. Şirket sunucularını koruyamıyor olabilir.
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Arkadaslar Sitem İndexi Gelmiyor byburak 7 1,244 18-12-2013, Saat:16:10
Son Yorum: burokolo
  Sitem Güncellenecektir. barano 4 609 09-12-2013, Saat:22:05
Son Yorum: barano
  [1.6] Sitem 10tl.nete döndü ParpaLess 7 1,520 19-11-2013, Saat:18:16
Son Yorum: ParpaLess
  Sitem Bembeyaz denizcan2772 4 678 01-11-2013, Saat:22:18
Son Yorum: Screwy
  Sitemde hata alıyorum ve sitem açılmıyor işte hata :( canix1 12 1,554 14-09-2013, Saat:17:50
Son Yorum: Screwy



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi