MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Emr3SahiN avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Sitede Warez İçerik paylasmak


Sponsor Reklam

Çevrimdışı BozKURTR
 Tarih: 11-11-2015, Saat:00:20
#17
Hocam tavsiyem kimsenin günahına malına girmeyin yani bu dünya sadece 3 günlük ister Müslüman ister Hristiyan ya da diğer din den ol ama hak yeme.

Video sitesi aç video forumu yama forumu ücretsiz tema sitesi aç ne bileyim çok fikir var tutacak olanları tek tek seç ama hile tutmaz kardeşim şuan nereden baksan 5.000 den fazla hile sitesi var.

Ben diyorum yine aynısını tavsiyem açmayın yaramaz değmez. Hile çalışmaz sa yada başka bir pc de sıkıntı yapar sa hiç yok tan ailene laf atarlar.

"Değmez"
Bunu Beğenenler: S.G

Çevrimdışı ertank
 Tarih: 11-11-2015, Saat:17:14
#18
(10-11-2015, Saat:21:17)BozKURTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Boş boş konuşmayın Türkiye yasasın da geçiyor sadece hile erotik spam tarzı içerikler yasak hosting genelin de.




Ama fransa almanya vb ülkeler de yasak değil yoncu.com'dan aldıysan desteğe mesaj at hosting ip'sini değiştirsin ler fransa lokasyon yapsınlar.


Hile paylaşmak serbest olur bir sıkıntın olmaz lakin hile yapılan oyun seni dava ederse hayatın darma dağın olur.


Hem konu sahibi hem yapımcı DMCA şikayeti bulunur eğer güçlü bir DMCA yaparlarsa senden direk tazminat alırlar.

Anlatamadık galiba Gülümseme değiştirsende bulurlar az internete bak.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı BozKURTR
 Tarih: 11-11-2015, Saat:18:14
#19
(09-11-2015, Saat:20:38)JustWach Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-11-2015, Saat:19:21)Emr3SahiN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: domaini dış ülke firmasına taşıSam özel ip alsam ve hoşuma fişülkeye taşısam peki

Her Türlü Bulunursun  Göz kırpma

Hocam kim buluyor her türlü ? ve yazıyı rica etsem büyük oran da değil de küçük oran da yazarmısınız.
Kime anlatmak istiyorsunuz derdinizi. Gülümseme



(10-11-2015, Saat:00:14)cinahmet Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim İğne deliğine saklansan bulunursun sırf birkaç kuruş için tehlikeyi göze alıyorsan git warezci ol git harami ol ama şunu da bilki gün gelir warez'den sende nasibini alır ve mağdur olursun.

Kardeşim adam diyor ki hile sitesi açacağım lakin host'um hangi lokasyon olsun ben diyorum ki Türkiye de yasak.

Ama fransa lokasyon almanya lokasyonlar yasak değil.

Siz iğne deliğine girseniz de bulunursunuz ee hadi o zaman bulunursalar git full programlar sitelerine torrent sitelerine bulun hadi hemen.

Lütfen tekrar diyorum boş boş yorumlar atmayın.


Kardeşim sende vazgeç artık üst yorumum da yazdığım gibi video sitesi vb aç adsense koy paranı kazan daha sağlıklı bir gelecek için bunları yap.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Emr3SahiN
 Tarih: 11-11-2015, Saat:20:00
#20
kardeşim ben oyu geçme videoları Crack ve hileleri koyacağım Gülümseme hangi host firmasını onerirsiniz
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Relay
 Tarih: 11-11-2015, Saat:20:44
#21
Legal siteler artık yürümüyor. Siyah vurmasaydı beyaz yaşardı belki ama siyah vuruyor.. Eskilerden ayakta durabilenler duruyor.. Dediğinize göre yok hayatınız dağılır darma duman olur saçma şeyler. Torrent, Crack, Warez içerikli tüm sitelerin dediğinize göre yok edilmesi gerek ama binlerce torrent, crack, warez içerikli siteler var.

Siteler artık ya bilmemnenin torrent, ya bilmemnenin warezi, ya bilmem ne nin hilesi yönünde olursa tutuyor. Hilemizi yapıyorsunuz diye dava açan firma gerçekten salak, önü kapalı, işi bilmeyen bir firmadır. Bunuda zannedersem sadece "wolfteam" oyunu yapıyor. 8-10 yaş kitlesine hitap eden bir oyunun böyle bir düşüncesi olur tabiki.. Birşey farkettim o oyunu sırf hile için oynuyor %80i Açık Ağızlı Gülümseme gidin bakın internet kafelere hepsi hile ile oynuyor akli dengesi yerinde olan birisi zaten o oyunu oynarmı düşünülür. 1000lerce hile sitesi var hangi birine açacaksın dava adamım ? Oyunu yapan adam hertürlü hileyi engelleyebilir. Oyunun kodlarımı bulunuyor yöntemini değiştir. LoL oyununda öylemi mesela ? Adamlara hile yapabiliyolar ama ufak küçük hileler adamlar işi biliyor çünkü.

Legal site aç yürü.. eğer yapabilirsen ama zor. imkansiz değil ama çok zor ve hemen olacak bir iş değil. Ben eskilerden 3-5 site dışında hiç genel forumlarda, legal sitelerde insanların kaldığını düşünmüyorum. maxicep kaldı galiba birtek.. fuub, frmexe , webhatti gibi bir çok forum düştü.

Çünkü o sitelerin amacı neydi ?

Sohbetdi, arkadaşlıktı, ortamdı. Ama sosyal medyalar genel forumları öldürdü.

Bir kategoride forum açmak çok daha mantıklı olacaktır..

Telefon desen dolu..
Donanım, bilişim desen dolu..
Webmaster desen dolu..
oyun hileleri desen dolu..

Ama tutturulabilecek genede oyun hileleri olabilir.. Güzel bir kategori bulabilirsen, düşünebilirsen senin için daha güzel olacaktır..

Ben forum açacak olsam... Neyse ben forum açmazdım ama php de kendimi geliştirip blog scriptlerini düzenleyerek forum tarzı birşey yapardım.. Ne yayını yapacağıma gelirsek Donanımlar, telefonlar, genel piyasa, güncel haberler, flash oyunlar tarzında bir site açardım.
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  TheFRM Teması artık warez [DEĞİL] HitMan 6 1,596 03-01-2016, Saat:01:55
Son Yorum: S.G
  TheFRM teması warez mi ? Richardio 7 1,840 03-09-2015, Saat:16:16
Son Yorum: WebCobra
  Bu Tema Warez mi? RawShed 7 1,747 15-10-2014, Saat:21:30
Son Yorum: SvMedeT
  Warez tema hakkında RawShed 9 2,494 13-09-2014, Saat:19:59
Son Yorum: russo
  Warez Temalar Hakkında Edward 4 1,234 16-03-2014, Saat:00:25
Son Yorum: Edward



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi