MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Fenerbahce avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 5/5 - 1 oy

showthread Facebook begen butonu?


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı Fenerbahce
 Tarih: 25-09-2012, Saat:16:06
(Son Düzenleme: 25-09-2012, Saat:16:09, Düzenleyen: Fenerbahce.)
#9
(25-09-2012, Saat:15:59)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-09-2012, Saat:15:57)Fenerbahce Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-09-2012, Saat:15:54)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-09-2012, Saat:15:52)Fenerbahce Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Serhat abi google ve twitter butonu çıktı ama facebook butonu cıkmadı neden?

google ve twitter kodlarını kaldırıp sadece facebook kodunu ekleyin bakalım çıkacak mı ?

Google Ve Twitter kodu kaldırıyorum siliyorum ama twitter ve google yinede cıkıyor,Facebook cıkmıyor.

Yanlış işlem yapıyorsunuz hocam, verdiğim kodlara dikkatli bakınız lütfen. Ayrı ayrı olarakta kodları verdim, hepsi bir olarakta..

Valla Aynen kopyalıyorum kodları zaten,Dediginiz yerlere koyuyorum..Herhangi birşey ile çakışma yapıyo olabilirmi.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı xpserkan
 Tarih: 25-09-2012, Saat:16:08
#10
Site adresinzi nedir hocam, verin bakalım doğru mu ekliyorsunuz anlaşılır..
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Fenerbahce
 Tarih: 25-09-2012, Saat:16:11
(Son Düzenleme: 25-09-2012, Saat:16:14, Düzenleyen: Fenerbahce.)
#11
İmzamdaki Sitem.Oldu sanırım suanda gözüküyor.Ama Bazen cıkmıyor neden kaynaklı?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı xpserkan
 Tarih: 25-09-2012, Saat:16:14
#12
Konuda zaten facebook beğen butonu ekli hocam ..

Kod:
http://www.sultanpapaganlari.com/konu-guzel-resim-yarismasi-oylama.html?pid=57781#pid57781

Ayrıca o site sizin mi ? serhat'ı biliyordum ben sahibi olarak..
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Fenerbahce
 Tarih: 25-09-2012, Saat:16:17
#13
(25-09-2012, Saat:16:14)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Konuda zaten facebook beğen butonu ekli hocam ..

Kod:
http://www.sultanpapaganlari.com/konu-guzel-resim-yarismasi-oylama.html?pid=57781#pid57781

Ayrıca o site sizin mi ? Serhat'ı biliyordum ben sahibi olarak..

Evet Serkan abi doğru biliyorsun ta kendisiyim Açık Ağızlı Gülümseme
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı xpserkan
 Tarih: 25-09-2012, Saat:16:19
#14
Tamam Açık Ağızlı Gülümseme, sanırım bu arada sorun çözüldü ?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Fenerbahce
 Tarih: 25-09-2012, Saat:16:20
(Son Düzenleme: 25-09-2012, Saat:16:21, Düzenleyen: Fenerbahce.)
#15
(25-09-2012, Saat:16:19)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tamam Açık Ağızlı Gülümseme, sanırım bu arada sorun çözüldü ?

Sayılır, Chormede gözükmüyor buton bende, Diğer tarayıcılarda gözüküyor? Mesala bu sitedede tam tersi chormede gözüküyor diğer tarayıcılarda gözükmüyor Açık Ağızlı Gülümseme
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı xpserkan
 Tarih: 25-09-2012, Saat:16:22
#16
(25-09-2012, Saat:16:20)Fenerbahce Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-09-2012, Saat:16:19)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tamam Açık Ağızlı Gülümseme, sanırım bu arada sorun çözüldü ?

Sayılır, Chormede gözükmüyor buton bende, Diğer tarayıcılarda gözüküyor? Mesala bu sitedede tam tersi chormede gözüküyor diğer tarayıcılarda gözükmüyor Açık Ağızlı Gülümseme

Valla bende şuan bu site ve senin siten dahil olmak üzere 4 tarayıcıdan baktım hepsinde de gözüküyor. Muhtemelen senin tarayıcı sürümlerinden kaynaklı bir sorun olsa gerek. Yada çerezlerini silmeyi dene..
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Header Şablonu facebook linkini değiştirm burokolo 2 704 18-12-2013, Saat:19:33
Son Yorum: burokolo
  [MCTR - 1.6] Facebook Giriş Eklentisinde Sorun Yaşıyorum Yardım Ederseniz Sevinirim xGhos 0 889 14-12-2013, Saat:17:15
Son Yorum: xGhos
Bigi [1.6] Merhabalar Alıntı butonu çalışmıyor yardım edin lütfen alpdagli93 0 659 01-12-2013, Saat:15:46
Son Yorum: alpdagli93
  Rep Ver Butonu Yok denizcan2772 2 1,291 09-11-2013, Saat:00:02
Son Yorum: denizcan2772
  CKEditor Spoiler Butonu friov 2 1,265 25-10-2013, Saat:00:14
Son Yorum: friov



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi