MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
eatik avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 5/5 - 1 oy

QwerT v3 Premium Tema


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı bitanem03
 Tarih: 11-07-2014, Saat:15:57
#17
Üstadım tema güzel ancak
1. Kullanıcı paneli css olamaz mı yada yazı
2.multicolor olabilir
3.hakkını vermişsin mybb com dada yayınla 30 uygun olur
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Toretto
 Tarih: 11-07-2014, Saat:19:48
(Son Düzenleme: 11-07-2014, Saat:19:48, Düzenleyen: Toretto.)
#18
Posptit Hariç Güzel Emeğine Sağlık Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı eatik
 Tarih: 11-07-2014, Saat:20:11
(Son Düzenleme: 11-07-2014, Saat:21:00, Düzenleyen: eatik.)
#19
(11-07-2014, Saat:15:57)bitanem03 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Üstadım tema güzel ancak
1. Kullanıcı paneli css olamaz mı yada yazı
2.multicolor olabilir
3.hakkını vermişsin mybb com dada yayınla 30 uygun olur

Teşekkür ederim. CSS tasarım bence de daha iyi fakat zaten thead vs. css kodladım temada 1-2 resim olsun diye düşündüm Gülümseme Açık renk kodlamayı düşünüyorum siyaha alternatif olarak ancak ilgi görmedi gibi tasarım. güzel yorumlar aldık fakat düşük fiyat olmasına rağmen satın alan olmadı henüz.

(11-07-2014, Saat:19:48)Toretto Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Posptit Hariç Güzel Emeğine Sağlık Gülümseme

Hocam dediğim gibi postbit konusunda bu bile benim ustalık eserim sayılabilir. Font-awesome ile ikonlar ekleyip bir stil kazandırayım olmazsa. multicolor'u da halledince 5TL ek ücretle 3.1 sürümünü yayınlarız temanın.

Edit: Bazı PSD'leri sildiğim için multicolor eklenemeyecek maalesef.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Toretto
 Tarih: 11-07-2014, Saat:22:30
#20
(11-07-2014, Saat:20:11)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam dediğim gibi postbit konusunda bu bile benim ustalık eserim sayılabilir. Font-awesome ile ikonlar ekleyip bir stil kazandırayım olmazsa. multicolor'u da halledince 5TL ek ücretle 3.1 sürümünü yayınlarız temanın.

Edit: Bazı PSD'leri sildiğim için multicolor eklenemeyecek maalesef.

Benım Görüşüm Tabıde Sen Kendın Güzel dıyorsan sıkıtı yok kardesım zevkler renkler farklıdır Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Beyzade38
 Tarih: 20-07-2014, Saat:04:03
#21
Sa hocam bu temayı beğendim torrent forum açmayı düşünyorum ama tema içerisinde üye ratio değerleri seed leech bilgileri filan yok galiba eğer öyle bir tasarım varsa veya bu temayı o şekilde editleyebiliyorsanız temaya talibim Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı eatik
 Tarih: 20-07-2014, Saat:04:10
#22
(20-07-2014, Saat:04:03)Beyzade38 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sa hocam bu temayı beğendim torrent forum açmayı düşünyorum ama tema içerisinde üye ratio değerleri seed leech bilgileri filan yok galiba eğer öyle bir tasarım varsa veya bu temayı o şekilde editleyebiliyorsanız temaya talibim Gülümseme

Bu bilgiler zaten mybb'de ancak eklentiyle mümkün olabilecek şeyler diye biliyorum.
Cevapla
Bunu Beğenenler: HAN78

Çevrimdışı Toretto
 Tarih: 20-07-2014, Saat:04:15
#23
(20-07-2014, Saat:04:03)Beyzade38 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sa hocam bu temayı beğendim torrent forum açmayı düşünyorum ama tema içerisinde üye ratio değerleri seed leech bilgileri filan yok galiba eğer öyle bir tasarım varsa veya bu temayı o şekilde editleyebiliyorsanız temaya talibim Gülümseme

TS Special Edition lara Doğru ilerle hocam sen Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ottoman-zeron
 Tarih: 02-08-2014, Saat:14:13
#24
KARDEŞİM BU TEMAYI BEN ALICAM 20 TL YE BENİMLE BU ADRESTEN İTELTİŞİME GEÇERSENİZ
SEVİNİRİM.. https://www.facebook.com/Zeron.Guvenlik
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Tema - Template ModernVB Harika Bir Vbulletin Tarzı Tema alemburda 23 11,333 01-09-2016, Saat:22:18
Son Yorum: Capos81
  MyBB Zero Tema - Theme BlackCat 6 3,171 27-07-2016, Saat:20:01
Son Yorum: DarkHatZ
SSS [MCTR - 1.6] Hack Sitesi İçin Tema Arıyorum. pashaernn 6 1,958 11-07-2016, Saat:01:06
Son Yorum: Capos81
  [1.6 - 1.8] Ücretli Tema Tasarlayacak Kişi Aranıyor Serhata 1 550 25-03-2016, Saat:02:40
Son Yorum: EmreKRMN
Kod [1.6] Mybb tema istek ücretli ercoxx 3 692 29-02-2016, Saat:15:51
Son Yorum: maskelitursedo



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi