MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
kumgolu avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Portal Sayfası


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı kumgolu
 Tarih: 06-05-2014, Saat:17:41
#1
Arkadaşlar siteme girdiğim anda portal.php sayfası açılıyor . Fakat ben bunu istemiyorum. İlk olarak forum sayfam açılsın istiyorum.

Site ismim: http://www.forumrose.com buraya tıklayınca portal.php'ye yönlendiriliyor bunu nasıl engelleyebilirim.
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı weqale34
 Tarih: 06-05-2014, Saat:17:49
#2
hocam ftp'den .htacces'in içinde şu kodu aratınız
Kod:
DirectoryIndex portal.php index.php
varsa siliniz aklıma bu geldi isterseniz bi deneyin
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ßyßilæl
 Tarih: 06-05-2014, Saat:17:50
#3
Admin Panelinde Forum Ayarlarından Düzenleyebilirsin
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı kumgolu
 Tarih: 06-05-2014, Saat:18:30
#4
(06-05-2014, Saat:17:49)weqale34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam ftp'den .htacces'in içinde şu kodu aratınız
Kod:
DirectoryIndex portal.php index.php
varsa siliniz aklıma bu geldi isterseniz bi deneyin

Öyle bir kod yok .htacces'te.

ADMİN PANELİ FORUM AYARLARINDAN DERKEN TAM OLARAK NEREYE BAKMAM GEREKLİ.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 06-05-2014, Saat:19:41
#5
(06-05-2014, Saat:18:30)kumgolu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06-05-2014, Saat:17:49)weqale34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam ftp'den .htacces'in içinde şu kodu aratınız
Kod:
DirectoryIndex portal.php index.php
varsa siliniz aklıma bu geldi isterseniz bi deneyin

Öyle bir kod yok .htacces'te.

ADMİN PANELİ FORUM AYARLARINDAN DERKEN TAM OLARAK NEREYE BAKMAM GEREKLİ.

Merhaba kumgolu, şu an evde olamadığım için size tam bilgi veremeyeceğim ama forum ayarlarına göz atarsanız sorunu çözebilirsiniz. Ama asıl takıldığım yer normalde açılış sayfası portal değildir, forum sayfasıdır. Bu da sizin portalı herhangi bir yolla açılış sayfası yaptığınız anlamına geliyor yani kendinizde biliyor olmalıydınız.

Saygılarımla, iyi forumlar.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı kumgolu
 Tarih: 06-05-2014, Saat:19:57
#6
Şöyle bir durum var. Ben gerekli ayarlamaları yaptım portal.php sayfası açılıyor fakat tek seferliğe mahsus.Yani 1 IP adresinden bir defa portal sayfasına yönlendiriliyor daha yönlendirilmiyor. Ondan sonra anasayfa ya tıkladığında forum geliyor yine.

SvMedeT İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 06-05-2014, Saat:20:17
(Son Düzenleme: 06-05-2014, Saat:20:18, Düzenleyen: Smyrna35.)
#7
Merhaba,
Türkçe çeviri linkini ekleyiniz.Aksi halde destek alamazsınız.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı EmreKarakaya
 Tarih: 06-05-2014, Saat:20:34
#8
Çeviri Linkleri eklendiği anda konu açılacaktır.
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Anasayfayı Portal Yapınca Aldığım Hata weqale34 13 1,721 29-01-2016, Saat:09:55
Son Yorum: rejaksit
  anket düzenleyince hata sayfası çıkıyor j700 1 231 16-01-2016, Saat:01:23
Son Yorum: LeoJeLyy
  [1.6] Contact us İletişim Sayfası contactus/contactus.php sorunu tsli52 3 849 18-10-2015, Saat:19:10
Son Yorum: exe
  Portal nasıl düzenlerim ? forumdervis3 2 495 07-07-2015, Saat:00:44
Son Yorum: forumdervis3
  portal sayfası konu kısaltmaları 1.8.3 batuhan0088 1 351 20-02-2015, Saat:01:03
Son Yorum: Caxing



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi