MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
poine avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

New Points Kullanıcı Adı Değiştirme eklentisi


Sponsor Reklam

Çevrimdışı poine
 Tarih: 07-02-2014, Saat:12:49
#1
Arkadaşlar New Points İle yani bi forumdaki ücret karşılığı kullanıcı adı değiştirme gördüm bunu yapabilirmiyiz acaba ? Fotoya dökersek işi resim şu şekilde bu eğer mümkünse bi yardımcı olalım
Cevapla
Bunu Beğenenler: DaRkWoRlD1337
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam

Çevrimdışı poine
 Tarih: 07-02-2014, Saat:18:24
#2
Günceldir.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı arches
 Tarih: 07-02-2014, Saat:19:18
#3
bunun icin edward dukkana esya falan ekleme koymustu konusuna bak
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı poine
 Tarih: 07-02-2014, Saat:19:39
#4
hocam ben dükkana eşyada ekleyemiyorum nasıl yapcaz ürünü ekliyorum fakat gözükmüyor dükkanda.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Newpoints & Shop Eklentisi [İstek] Pheky 5 795 12-03-2016, Saat:00:10
Son Yorum: Pheky
  [1.6] Ücretli Bitcoin Escrow eklentisi hacibumba 1 883 28-10-2015, Saat:13:27
Son Yorum: hacibumba
  [1.6] Renkli Kullanıcı Etiketleme exHack 1 655 14-09-2015, Saat:23:25
Son Yorum: exHack
  MyBB Blog Eklentisi? Takipcİ 5 2,630 17-08-2015, Saat:21:58
Son Yorum: AnimeciOtaku
  MyBB 1.6 Kullanıcı Şifresi Eklenti İsteği babayorgun24 15 4,752 23-07-2015, Saat:16:43
Son Yorum: Voids



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi