MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Controller avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

MybbDepo yöneticilerinden Mobil uygulama istegi.


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı NY.Net
 Tarih: 22-07-2014, Saat:07:19
#9
hocam siteye giriş çıkış eklentisi yapın mobil tema berbat bir şey her bi halt bi tarafa dağılmış her gün telefondan mybbdepoya giriyorum ama gezemiyorum mobil tema yok okumak zor oluyor mobil tema bekliyoruz.Eklenti olur android app olur vs
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı bitanem03
 Tarih: 22-07-2014, Saat:10:06
(Son Düzenleme: 22-07-2014, Saat:10:12, Düzenleyen: bitanem03.)
#10
siz burda bunları bekliyorsunuz MCTR geliştiriliyor bunun geleceği hakkında Xpserkan ve S.G Kuruculardan başka kimse cevap veremez ancak önceden açtığım bir konuda bana verilen bir cevabı hatırlatayım
konu linki:neden yok
Alıntı:Screwy destek ekibi yorumu
Benimde kesin bilgim yok ama tahminim şu yönde:

--- MybbDepo Destek forumu. Yani millet sitesi hakkında destek almak için giriyor genellikle e destek konularını mobil olarak açamayacağı için yada ftp gibi araçları telefondan kullanamayacağı için kurulmamış olabilir. Yani MDP için gereksiz olur

Alıntı:
Alıntı: Smyrna35 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ben mobilden giriyorum ama bu görünüş daha rahat kullanmama neden oluyor mobil temada istediğim türlü kullanamıyorum.Bence gereksiz bir eklenti zaten sitede yeteri kadar yük var.


gereksiz?
hocam bunda yalnışınız var işte

Alıntı: (28-07-2013 20:55)Screwy Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Benimde kesin bilgim yok ama tahminim şu yönde:

--- MybbDepo Destek forumu. Yani millet sitesi hakkında destek almak için giriyor genellikle e destek konularını mobil olarak açamayacağı için yada ftp gibi araçları telefondan kullanamayacağı için kurulmamış olabilir. Yani MDP için gereksiz olur Gülümseme
ben cpaneli mobilden de yönetebiliyorum hocam ftp ye bağlanmak için android programlarda var
Kod:
Android
Kod:
http://ceptime.org/konu-andftp-apk-ftp-yoneticisi.html
İphone
Kod:
http://ceptime.org/konu-ftp-on-the-go-pro-ipa-full-indir.html
İstersen herseyi yapabilirsin Amacım Reklam değil

Alıntı: (28-07-2013 21:19)musditr Nickli Kullanıcıdan Alıntı:

Alıntı: (28-07-2013 20:55)Screwy Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Benimde kesin bilgim yok ama tahminim şu yönde:

--- MybbDepo Destek forumu. Yani millet sitesi hakkında destek almak için giriyor genellikle e destek konularını mobil olarak açamayacağı için yada ftp gibi araçları telefondan kullanamayacağı için kurulmamış olabilir. Yani MDP için gereksiz olur Gülümseme

Belkide Mobilden giren kimse olmadıgı icindir.
emin misiniz
isterseniz bu siteyede yuklensin Zaten Smyrna35 admin gözüküyo Iphone için de var symbianda basit kullanışsız ama yukluyormu eve Süper
ayrıca Mybb destek sitesine her zaman belirtmişimdir sadece Pcden girilmiyor gereksiz yük bindirecek diyorlar o kadar bilgili deneyimli ekip var hiç yapamadınız yapanlar var(maxitr.net yöneticisi Hasan )yardım isteyin eklentisizde halloluyor.Yani demek istediğim boşuna beklemeyin olmaz bu öneriyi verdiğimde herkese battı bir tane yöneticide yorum yapmadı Şimdi ne değişti çok değil konu 1senelik önceden ben açtığımda gülüyorlardı (moderatörler) Bu yorumdan sonra Smyrna35 Screwy ve bazı yöneticiler (B.S.A haric yeni ) tavır takınacaklar Açık Ağızlı Gülümseme alıştık gerçekler
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı iCarly
 Tarih: 22-07-2014, Saat:18:42
#11
Hocam Tapatalk kullanabilirsiniz, yöneticilerimiz Go Mobile eklentisini kullanabiliyorlar. Go Mobile eklentisi ile; yeni konu, yeni yorum, kullanıcı paneli, profil, profili düzenleme vb. hepsi kullanılabiliyor. Tabi ki eksikleri olsa da yöneticilerimiz onu da geliştirebilirler. Bu arada umarım MyBB Depo geçici kullanım olarak açılsa da MCTR açılınca kapanmaz. Çünkü nedense şahsen benim MyBB Depo'ya daha özel bir ilgim var Açık Ağızlı Gülümseme Özellikle bu temayı çok seviyorum ve sitenin yapısı hoşuma gidiyor Açık Ağızlı Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler: Controller , usameavci

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  MyBBDepo'da Reklam Nasil Verilir ? OyunKonsolu 3 197 04-11-2016, Saat:19:36
Son Yorum: Machine
  MyBBDepo Fikir, Öneri & Eleştirileriniz Bölümü Hakkında. SkullzDe 12 1,556 02-08-2014, Saat:11:02
Son Yorum: Screwy
  Mybbdepo Sohbet Konusu yamyamix 16 1,732 16-07-2014, Saat:19:05
Son Yorum: yamyamix
  MybbDepo Daki Bir Sorun Hakkında xGhos 8 1,469 08-03-2014, Saat:13:30
Son Yorum: EmreKarakaya
  MyBBDepo.com Hakkında Bir Önerim Smyrna35 2 714 05-07-2013, Saat:13:11
Son Yorum: ExheptaN



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi